VijestiNajaveRecenzijeSound Of VisionKolumneSpecialForumImpressumSearchFAQ
infobox: MAX PAYNE / Max Payne

HRVATSKI NASLOV:
MAX PAYNE
NASLOV ORIGINALA:
Max Payne
ŽANR:
Akcijski / Drama / Kriminalistički / Triler
GLAVNE ULOGE:
Mark Wahlberg, Mila Kunis, Beau Bridges, Mark Wahlberg, Jamie Hector (II)
CREW:
Režija: John Moore
Scenario: Beau Thorne
Producenti: Karen J. Lauder, Rick Yorn, Tom Karnowski
Distributeri: 20th Century Fox Distribution
DATUM IZLASKA:
23.10.2008.
TRAILER:
Max Payne
standard, small, medium, large, ipod
HD 480, 720, 1080
WEB:
Max Payne
KOMENTARI:

Re: MAX PAYNE / Max Payne
Najava je izvrsna...iznimno iscrpna i sadržajna (možda se varam, ali čini mki se da su jedna mali dio skopirali u ovom tekstu...

http://www.filmski.n...imalna_nagradna_igra

Posebno ovo o scenristi i demonu.

E da...i ova slika gdi je Whalberg u potkušulji, slika koja je i na naslovnoj strani je zapravo iz filma "Shooter" ;)
Komentar: Dragonrage 20.10.2008.

Re: MAX PAYNE / Max Payne
Nije nitko nis kopirao Dragone, sve najave Continentalovih filmova oslanjaju se na tekstove iz njihovog PR-a.
Komentar: Gand 21.10.2008.

Re: MAX PAYNE / Max Payne
Aha...to je onda posrijedi...sve 5, samo rekoh vidjeh sličnosti pa da spomenem...
Komentar: Dragonrage 21.10.2008.

Trenutno niste ulogirani pa ne možete ni dodavati komentare
« povratak
Najava: MAX PAYNE / Max Payne

Najava: MAX PAYNE / Max Payne MAX PAYNE
(Max Payne) Release date: 23.10.2008.

Max Payne je policajac samotnjak – mitski anti-junak – odlučan pronaći ljude odgovorne za brutalno ubojstvo njegove obitelji i partnera. Slijepo usmjerenog na osvetu, njegova istraga ga odvede na putovanje iz noćne more u dubine kriminalnog podzemlja. Kako se zagonetka produbljuje, Max je prisiljen suočiti se sa neprijateljima koji nisu iz prirodnog svijeta, i suočiti se sa izdajom koju ne može niti zamisliti.
MAX PAYNE / Max Payne

Nominent za Oscara Mark Wahlberg (The Departed) glumi Maxa Paynea, čovjeka koji ne mari za pravila – i koji nema ništa za izgubiti – dok istražuje niz tajanstvenih ubojstava koja bi mogla biti povezana sa smrću njegove žene i djeteta. No moćne sile, ovozemaljske i neke koje nisu, se trude sakriti istinu – i zauvijek ušutkati Maxa.
Wahlbergu se u filmu MAX PAYNE pridružuje Mila Kunis kao Mona Sax, prelijepa ubojica Ruske mafije; Olga Kurylenko (koja glumi u nadolazećem filmu o Jamesu Bondu Quantum of Solace) kao Natasha, Monina mlađa sestra koja traži uzbuđenje; Chis „Ludacris“ Bridges kao detektiv unutarnjih poslova Jim Bravura; i Beau Bridges kao Maxov mentor, B.B.

MAX PAYNE režirao je John Moore (The Omen, Behind Enemy Lines) prema scenariju Beau Thornea, koji je nedavno diplomirao na filmskom programu Sveučilišta u Teksasu. Producenti filma su Julie Yorn (Bride Wars), Scott Faye i John Moore.

„Film se ne zove 'Minimum Payne'. Niti se zove 'Medium Payne'. Zove se Max Payne“, redatelj John Moore ukratko komentira svoj novi film, kojeg je zamislio kao neo noir akcijski triler, koji oprezno kroči tankom granicom između stvarnosti i fantastike. A Moore, koji je nadareni vizualni stilist, bi znao kako to izvesti. Njegova upotreba subjektivne kamere u filmu – čime nas direktno smješta u Maxov svijet iz njegove perspektive, kao i korištenje vrhunskih kamera za usporeno snimanje – vodi gledatelje, zajedno sa Maxom, na divlju vožnju akcije, uzbuđenja, zagonetki i zapanjujućih natprirodnih prizora.

No, 2001 godine, davno prije nego je Moore počeo raditi na filmu, video igra „Max Payne“ je postigla svjetsku slavu; da bi dvije godine kasnije uslijedio nastavak „Max Payne 2: The Fall of Max Payne“. Kritičari i obožavatelji su jednakim žarom hvalili elegantnu koreografiju igre, kao i njenu filmsku prirodu; mračne i grčevite scene u igri te usporeni obračuni vatrenim oružjem su se odigravali poput stripa snažnih film noir korijena. Malo kompjuterskih igara bude dosljedno preneseno na veliko platno, no od samog začetka ove igre izgledalo je kao da je priči o žestokom policajcu u potrazi za osvetom mjesto na velikom platnu.

Producentica Julie Yorn kaže: „Video igru 'Max Payne' razvijali su ljudi koji strastveno vole film. Od njenog noir stila do likova i dijaloga, igra je pokazivala snažne filmske utjecaje, te je od početka nadilazila tipično iskustvo video igre.“

Ipak, autori filma suočili su se sa znatnim izazovima u prenošenju MAX PAYNEA na veliko platno. „Kada imate tako jasnu priču i pozadinsku priču u igri, očekujete da će adaptacija biti prilično jednostavna,“ kaže Yorn. „No, jednom kada počnete s poslom shvatite da morate pronaći način da film bude jasno različit od igre, istovremeno poštujući jedinstven stil i duh koji je igru učinio toliko popularnom.“

Autori filma su odslušali stotine prijedloga za priču prije nego je scenarist početnik Beau Thorne smislio pristup priči koji je obuhvatio sve elemente. „Beau je pronašao način da priči podari toliku bujnost teksture,“ objašnjava Yorn. „Ne samo da je uspio dočarati emotivnu krizu glavnog lika, već je uspio stvoriti potpuni svijet iluzija i sjena – dajući mu natprirodnu kvalitetu koja nije nikada u toj mjeri bila dijelom priče.“

Neprirodni elementi koje je dodao Thorne uključuju krilatog demona koji zaprijeti Maxu, odvodeći druge u nezamislivu mračnu sudbinu. Inspirirana Nordijskom mitologijom, demonska Valkira – nacerena, usana podignutih preko iskrivljenih očnjaka, crveno plamenih očiju – predstavlja ključan trag u Maxovoj potrazi za onima koji su uništili njegovu obitelj. Kroz priču, pojava demona – ili njenih elemenata – prožima akciju: u sjenama vidimo nagovještaj golemih krila i čujemo gromovite zapuhe njihova kretanja. Krilati demon je ikona, a autori filma su osmislili druge vizualne simbole povezane sa Vakirom. Grafit slova V probodenog iglom može se vidjeti kroz cijeli film, kao i tetovaža krila koju nose neki od glavnih likova.

Koristeći materijale iz igre – uključujući izbačene scene i scenarij – kao početnu točku, Thorne je krenuo stvoriti osnovu filma. „Igra je vizualno iznimno filmskog karaktera, no ujedno traje oko osam do dvanaest sati kontinuiranog igranja, tako da sadrži previše materijala i informacija za film,“ objašnjava Thorne. „Pokušao sam doznati sve što se u igri odigrava i onda pokušati smisliti načine kako priču pojednostavniti. Izazov je bio ostati vjeran originalnom materijalu, no istovremeno ga pogurati i učiniti ga prikladnim za napeti triler.“

Uz Thornea koji je radio na scenariju, studio je pristupio redatelju Johnu Mooreu, poznatog po osebujnom vizualnom stilu, koji je pokazao u svoja tri prijašnja filma, ponudivši mu da režira film. Moore je blisko surađivao sa Thorneom i producentima na oblikovanju scenarija.

Moore proces adaptacije igre u filmski medij približava usporedbom sa otimanjem kontrole od igrača igre i objašnjavanja dotičnom da će sada autor filma nastaviti dalje. Korištenje subjektivne kamere jedan je od ključnih elemenata u stvaranju nezaboravnog filmskog iskustva za gledatelje. „Morate gledateljima pružiti nešto uzbudljivo i nezaboravno – i mi smo zaključili da ćemo to postići pomoću subjektivne kamere – doslovce ju iskorištavajući do maksimuma – tako da se gledatelji osjećaju kao da su Max Payne,“ kaže Moore.

Kako bi akciji dali dodatni intenzitet i stiliziranost, Moore i ekipa su koristili posebni sustav pokretne kamere Phantom, koji je omogućio svjež prikaz popularnog iznimno sporog snimanja. „U osnovi, riječ je o digitalnom tvrdom disku koji može snimiti oko tisuću kadrova u sekundi,“ objašnjava Moore. „Nisam želio imitirati sjajne slavne usporene kadrove John Wooa, ili braće Wachowski iz Matrixa, tako da smo smislili vlastitu tehniku pomoću ovog novog sustava. Mislim da smo postigli neke uzbudljive rezultate, što ćete moći vidjeti u filmu.“

Mooreovi stilizirani i ponekad zastrašujući vizualni prizori filmu daju opernu kvalitetu koja samo naglašava kombinaciju priče o osveti, uznemirujućih natprirodnih elemenata i zagonetke koja neprestano ruši očekivanja gledatelja. Istovremene, Moore je inzistirao na tome da film ima realističnu emotivnu jezgru, koja se većinom izražava kroz Maxovu potragu za ubojicom njegove žene i djeteta. On i njegovo putovanje su određeni tim traumatičnim trenutkom.

U tu svrhu, glumac koji glumi Maxa bi morao izražavati okorjelost lika, no istovremeno biti gledateljima pristupačan na emotivnoj razini. Uloga je bila kao stvorena za Marka Wahlberga. „Mark se pridružio projektu toliko žestoko predan tom liku,“ kaže Yorn. „On je jedan intenzivan glumac sjajne glumačke pojave, no također je otac koji jako voli svoju obitelj, i zaista je uspio osjetiti traumu glavnog lika.“

„Ovo je jedna od onih uloga u kojima ne možete zamisliti nikoga drugog,“ dodaje Moore o Wahlbergovom radu na filmu. „Mark se toliko poistovjetio sa likom – način na koji se Max kreće, kako izgleda – da je apsolutno bez greške odglumio ulogu.“

Wahlberg, koji se projektu pridružio nakon svojih dramskih uloga u filmovima The Happening i Lovely Bones, uživao je u prilici da se vrati svojim akcijskim korijenima. „John Moore mi je zaista dao slobodu s akcijom i emocijama,“ kaže Wahlberg. „John… on zaista pomiče granice.“

„Volim raditi akciju, tako da mi je ovo bila lijepa prilika da glumim u velikom akcijskom filmu – u kojem mogu namlatiti nekoga u sobi samnom,“ dodaje glumac uz smijeh. „MAX PAYNE mi je pružio priliku da radim na nekim intenzivnim akcijskim scenama koje nadilaze ono što sam radio u The Departed, Four Brothers i Fear. Po pitanju akcije, Max nadmašuje te likove na desetu potenciju.“

Prihvaćajući Maxovu nesuzdržan fizički nastup, Wahlberg je također bio odlučan prikazati ključne emotivne nijanse lika. „Max je jedan od najsloženijih likova koje sam ikada glumio,“ kaže glumac. „On je zreo, sofisticiran i složen lik. Sve što radi je posljedica njegovih emocija. Tijekom filma saznamo da je Max, koji je danas uništena ljuštura od čovjeka, nekada imao divan život. Imao je lijepu ženu i malo dijete, koje su mu oboje oduzeti. I jednom kada je to izgubio, on ne uspijeva vidjeti mnogo nade za sebe ili za ljudsku vrstu – on zapravo odustaje i od nade i od ljudi.“

„Postojao je vrlo jednostavan način na koji je ovaj lik mogao biti odglumljen; simplificiran, sveden na njegovu misiju, uz jedan stalni izraz lica,“ nastavlja Wahlberg. „No, gledatelji će ostati iznenađeni kada uvide koliko je on zapravo višeslojan. Maxa gone njegove emocije, i mislim da će gledatelji shvatiti zašto je toliko predan.“

Mila Kunis glumi Monu Sax, prelijepu Rusku mafijašicu koja se udružuje sa Maxom kako bi osvetila smrt svoje sestre. Uloga je tražila glumicu koja je mogla odglumiti žilavost – koja bi mogla parirati Maxu Payneu, i biti uvjerljiva u tome. Kunis je bila neočekivan izbor za ulogu jer je ona najpoznatija po svojim humorističnim ulogama u popularnoj seriji That '70 Show i uspješnom filmu Forgetting Sarah Marshall.

„Mila nas je jednostavno oborila s nogu,“ kaže Moore. „Ona nije bila očigledan izbor za ulogu, no jednostavno se toliko dobro snašla u ulozi Mone. Mark i ona imaju nevjerojatnu međusobnu kemiju, odličan su agresivan tim u filmu, što je užasno bitno. Trebao nam je netko tko neće biti samo Maxov pomoćnik, već tko će mu biti ravnopravan lik, sa vlastitim namjerama. I mislim da je Mila potpuno uspjela u tome.“

Za Kunig, uloga je predstavljala priliku da kao glumica istraži nepoznat teren. „Uvijek sam željela glumiti u akcijskom filmu; imam karakternu crtu da se volim tući,“ smije se glumica. „Mona je žestoka i borbena, i ne pristaje biti ikome zamjena. Mislim da su ona i Max vrlo izjednačeni u filmu.“

Kako bi što uspješnije prenijela Monine zastrašujuće fizičke vještine i spretnost s oružjem, Kunis je prošla intenzivan program priprema i treninga. Nakon završetka treninga, Kunis je djelovala kao da se čitav život bavi borilačkim vještinama i rukuje oružjem. „Ludnica,“ kaže Kunis. „Nisam nikada ranije pucala iz pištolja, a glumim profesionalnu ubojicu. No, moram vam reći, sada mi pucanje ide odlično! Fizički dio snimanja ovog filma je definitivno bio zabavan. Naučila sam se boksati, i savladala sam neke pokrete borilačkih vještina.“

Jedna od karakteristika lika za koju se Kunis nije morala pripremati je poznavanje Ruskog jezika. Kunis, koja je porijeklom iz Rusije, pokazuje svoju lingvističku vještinu u ključnoj sceni u kojoj grdi svoju sestru Natashu, koju glumi Olga Kurylenko, još jedna ruska emigrantica. Kurylenko, koja uz Daniela Craiga glumi u novom filmu o Jamesu Bondu Quantum of Solace, i Kunis su odrasle u susjednim gradovima, no nisu se nikada upoznale dok se nisu srele na snimanju MAX PAYNEA.

Kurylenko glumi Natashu, koja je klasična femme fatale. Nakon što na jednoj zabavi upoznaje Maxa, odmah bude privučena njime. No, njena ljepota i zavodnički šarm ne djeluju na Maxa, kojeg Natasha zanima samo u kontekstu informacija koje mu može pružiti i koje mu mogu pomoći u njegovoj potrazi. Kada Natasha bude ubijena nakon što odlazi iz Maxovog stana – a on postane glavni osumnjičeni za njeno ubojstvo – njegova misija dodatno se komplicira. A upravo zbog njegovih susreta sa Natashom, Max se sukobljava sa Monom.

Pokušavajući pomoći Maxu da se snaže u mreži intrige, zagonetaka, nasilja i natprirodnih užasa je B.B.Hensley, bivši policajac i Maxov mentor. B.B. sada vodi osiguranje velike farmaceutske tvrtke Aesir. Tu ulogu preuzima glumac veteran Beau Bridges, koji je tijekom svoje karijere koja se proteže na više od četiri desetljeća glumio niz raznih likova, pokazujući raznolike strane samog sebe i donoseći osjećaj autoriteta i uvjerljivosti svakoj svojoj ulozi.

„Lik B.B. Hensleya je ključan za priču, a Beau mu daje snažni osjećaj uvjerljivosti,“ kaže Moore. „On iza sebe ima nevjerojatan opus u kojem je igrao brojne humane likove, dobre i poštene.“ No, poput većine toga u MAX PAYNEU, u njegovom liku se krije puno više nego se čini. Moore dodaje, nagoviještajući složenost lika: „Velika je stvar da smo uspjeli dobiti Beaua da glumi B.B.-a, koji je jedan od najsloženijih likova koje smo vidjeli u dugo vremena.“

Bridges kaže kako ga je odmah oduševio lik. „B.B. stalno ima masku. Zapravo niste nikada sigurni tko se skriva ispod te maske, jeli on dobar ili los lik. Stil ovog filma je vrlo tajanstven; sve je puno obrata, iznenađenja i naglih promjena likova. S glumačke strane, ovo je divan projekt.“

Još jedan lik koji će iznenaditi gledatelje je agent unutarnjih poslova Jim Bravura, racionalni službenik koji se osobno zainteresirao za Maxov slučaj. Slavna zvijezda hip hop glazbe Chris „Ludacris“ Bridges glumi Bravuru. „Bravura je jedina osoba u filmu za koju imate osjećaj da zna što se zbiva,“ kaže Bridges. „On zna da se iza Maxovih akcija krije neka priča, i odlučan je otkriti istinu. Agenti unutarnjih poslova obično nisu najsimpatičniji. No ja sam se potrudio Bravuru prikazati kao da se uklapa u taj svijet, no da je istovremeno dojmljivo pošten.“

„Bravura je hrabar i odlučan,“ nastavlja Bridges. „Mlad je, no vrlo je mudar i ne trpi podmetanja drugih. Mislim da se između njega i Maxa razvija prešutan odnos u kojem se međusobno vrlo dobro razumiju. Obojica su vrlo iskusni i mogu vidjeti što se krije iza ljudskih igara.“

Ostale ključne uloge glume Amaury Nolasco i Chris O'Donnell. Nolasco glumi Jack Lupina, vojnog veterana ugniježđenog u narkomansko podzemlje. Za film MAX PAYNE, popularni glumac koji u seriji Prison Break glumi simpatičnog bjegunca iz zatvora, liku Lupina daje šokantnu i nevjerojatnu žestinu. „Zaista me privukla Lupinova mračnost,“ kaže Nolasco. „On je nezamislivo žilav, no nekako je vrlo tužan lik. Doslovce mu nedostaje duša. Bio je pokusni kunić u jednom eksperimentu – koji je pošao jako krivo. Na taj način, on je zapravo više žrtva nego zločinac.“

Chris O'Donnell glumi Jasona Colvina, direktora u farmaceutskoj tvrtci koji igra veliku ulogu u Maxovom putovanju ka iskupljenju. Colvin je pijun koji se nađe preko glave upleten u rizičnu igru koja nije uništila samo Maxov život, već prijeti životima nebrojenih drugih ljudi.

Direktor fotografije Jonathan Sela i dizajner produkcije Daniel T. Dorrance su blisko surađivali sa Mooreom kako bi stvorili mračan i prijeteći svijet MAX PAYNEA, koristeći svjetlost i sjene da bi naglasili napetost, intenzitet i akciju. Snimatelji su koristili paletu prigušenih, izblijeđenih boja koje su uklopili u većinu filma, od scenografije i lokacija, do odabira odjeće likova. Prigušene boje upotpunjuju neo-noir karakteristike likova i samog filma – njihovu prazninu i izoliranost. Iako se jako oslanjaju na klasičnu noir tradiciju iz razdoblja nakon drugog Svjetskog Rata, Moore i njegova ekipa uspjeli su postići vrlo suvremen i bogat osjećaj za današnje gledatelje.

Prilikom dizajniranja scena i odabira lokacija, autori su pokušali ne samo oživjeti urbani i suvremeni krajolik velikog grada, već uklopiti i manje poznati, grčeviti svijet – i „polusvijet“ – koji postoji u sjenama svakog grada. „Da smo mogli snimiti film crno bijelom tehnikom, napravili bi to,“ kaže Sela. Dok tržište danas ne tolerira crno-bijele filmove, Moore i Sela su gurnuli paletu boja što više moguće, koristeći tvrdu rasvjetu, snažne sjene i vrlo jasne kompozicije. „Sve u filmu je bilo što je više monokromatsko moguće,“ dodaje Sela. „Nismo uopće koristili svjetla u boji.“

Maxovo mračno vrijeme osvete se događa tijekom zime, usred pojačavajuće mećave; sile prirode su brutalne, no hladnoća postaje gotovo opipljiva, funkcionirajući kao Maxov saveznik. „Max Payne se nalazi na mračnom mjestu,“ objašnjava Moore. „U galskom jeziku postoji izreka – cóbhoh an dólra – koja znači priroda razumije tvoje raspoloženje, da simpatizira sa tobom. Mislili smo da nema boljeg načina za odraziti Maxovo raspoloženje nego da sve bude mračno i sjenovito do samog kraja, kada se sunce probije u njegov život. Zima je njegov saveznik; to je čovjek koji se skriva u sjenama, na sve strane okružen tamom.“

„Snijeg je ključan element,“ dodaje Yorn. „John Moore se njime poslužio kako bi postigao epski dojam, u načinu na koji snijeg djeluje na Maxa i definira neke njegove akcije.“ U ključnoj sceni gdje Max skače u gotovo zamrznutu rijeku kako bi pobjegao svojim progoniteljima, Moore je iskoristio i prirodu i klasičan noir prizor napuštenog doka usred noći – upotpunjenog ledenim valovima koji zapljuskuju pristanište – kako bi pojačao dramatičnost radnje. „Max se ne boji hladnoće; on zna da će mu priroda zapravo pomoći olakšavajući njegov bijeg,“ kaže Moore. „Zlikovci se predomišljaju, neće ga slijediti u ledenu vodu, no Max zna da je zima njegov saveznik jer je ionako zamrznut iznutra, i može to upotrijebiti kao svoju prednost.“

Maxov svijet je mračan i stiliziran grad New York, svjetlosnim godinama dalek od prikaza Velike Jabuke na koji smo navikli. „To je New York bez gornjeg sloja stvarnosti,“ kaže Julie Yorn. Autori su smislili većinu izgleda za grad već rano u pred-produkciji. Propadajuće lokacije grada prevladavaju kroz cijeli film. „John je naš New York nazivao 'gradom duhova',“ prisjeća se nadglednik vizualnih efekata Everett Burrell. „U Maxovom svijetu, grad je toliko preplavljen zločinom i drogom da zapravo umire iznutra.“

„Film je nevjerojatno vizualno intenzivan,“ kaže umjetnik Chris Rosewarne, koji je sa Mooreom smislio većinu prizora još na početku dizajnerskog procesa. „Puno toga se događe. No istovremeno, ovo je Manhattan Maxa Paynea, vrlo usamljen. Max je izolirana figura koju okružuje kaos i zavjere.“

„Jedna slika koja me se posebno dojmila je kada ga vidimo samog kako sjedi u kuhinji, a kroz prozor dopire svjetlo,“ dodaje Rosewarne. „Meni je upravo to esencija Maxa Paynea.“

Snimanje filma počelo je 3. ožujka 2008. Tijekom pedeset dana koliko je trajalo snimanje radilo se na nizu lokacija u Torontu, od sustava podzemne željeznice do prometne poslovne četvrti i obale, kao i u studijima Cinespace i Toronto Film Studio. Nekoliko lokacija je poslužilo za više scena; na primjer, napuštena zgrada terminala za hranu je služila kao mjesto Moninog skrovišta, salon za tetovaže i te lokacija zabave na kojoj Max prvi puta upoznaje Monu. Dok je ruševna tvornica stakla u Hamiltonu poslužila kao interijer Jack Lupinovog komandnog centra, Ragna Roka.

Jedan od najvećih izazova za dizajnera produkcije Daniela T. Dorrancea i njegovu ekipu je bila scenografija za interijer ćelija u središtu Aesira, gdje se odigrava jedna od najvećih akcijskih sekvenci u filmu. U toj sceni, vrijeme djeluje kao da stoji dok očajni Max mora izbjegavati kišu metaka dok pokušava pobjeći hodnikom smrti. Staklo puca, ormari s dokumentima bivaju pretvoreni u rastrgani metal, milion komadića papira leti u zrak – sve praćeno kišom sustava prskalica i tijela koja padaju pokošena mecima.

Masivan set, sagrađen u Cinespace studiju, je građen osam tjedana. Tada je predan u ruke Danny Whitea i njegove ekipa stručnjaka za specijalne efekte, koji su proveli još jedan tjedan opremajući set tisućama eksplozivnih naboja koji su bili potrebni za simuliranje epske pucnjave.

Snimanje scene je trajalo punih tjedana dana, pošto je nakon svake snimke trebalo zamijenit 1280 eksplozivnih punjenja; kada bi cijeli niz naboja eksplodirao, snimali bi se manji inserti i drugi kadrovi. Ekipa od 15 pirotehničara bi na kraju svakog dana prešla cijeli set, postavljajući nove naboje i žice za sutrašnje snimanje. Istovremeno, dekorateri scenografije bi dodavali razne stupnjeve uništenja. Do kraja tjedna, Max je uspješno pobjegao, set je u potpunosti uništen, a potrošeno je više od 5000 eksplozivnih naboja, ne uključujući dodatnih 1000 naboja lažne krvi i prašine kojima su gađani glumci tijekom snimanja.

„Svaki puta kad snimate film koji sadrži puno uništavanja i kaosa, neprestano tražite originalne načine da prikažete akciju. Redatelj, snimatelj, koordinator akrobacija, ekipa specijalnih efekata, producenti… svi se u to uključuju,“ kaže Moore. „Neprestano se nabacujete idejama, crtajući i dizajnirajući skice, pokušavajući stvoriti setove koji će pomoći akciji. U MAX PAYNE, nama je bio cilj osigurati ne samo odličnu priču, već i nevjerojatne akrobacije. Na taj način, ne snimamo samo običan akcijski film, već stvaramo pametan triler koji će svatko htjeti iskusiti.“

Max Payne je u svim kinima od 23.10.
U Zagrebu ekskluzivno u Movieplexu.
« povratak Petar Popovski
© 2003 popcorn.hr