» resetiraj parametre

RECENZIJE
(Ukupno rezultata: 677)

« prethodna 1-10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21-30 31-40 41-50 sljede鎍 »

El laberinto del fauno / PANOV LABIRINT
(26.08.2008.)
Film koji je svugdje gdje je prikazivan pokupio isklju鑙vo hvalospjeve kritike i publike, te se ovjen鑑o brojnim nagradama me饀 kojima su i tri Oscara, napokon na DVD izdanju mo緀 pogledati i na筧 publika, i brzo se uvjeriti da su visoka o鑕kivanja sasvim opravdana. "Panov labirint" jedan je od najboljih filmova proteklog desetlje鎍. Smje箃en u grubo okru緀nje ruralne ﹑anjolske nakon Gra餫nskog rata u kojoj se vojska generala Franca bori protiv malobrojnih preostalih pobunjeni鑛ih skupina, "Panov labirint" prati 緄votnu pri鑥 djevoj鑙ce Ofelije. dvd

Recenzija: El laberinto del fauno / PANOV LABIRINT
Drama / Fantasti鑞i / Triler
Petar Vidov 7 7

There Will Be Blood / BIT 艵 KRVI
(15.08.2008.)
Glas nafta筧 zvu鑙 kao da je sa鑙njen od nafte i sirupa. Dubok je, samopouzdan i iskren. Netko tko tako zvu鑙 mora biti la緊v. Njegovo ime je Daniel Plainview i on mrzi ljude. Jedini cilj u 緄votu mu je zaraditi 箃o vi筫 novca i zadr綼ti ga za sebe. Na po鑕tku filma zati鑕mo Plainviewa kako lopatom i dinamitom vadi srebro iz tvrdog kamena. Kad padne u svom rudniku i slomi nogu, pohlepno 鎒 zgrabiti komad dragocjenog metala koji mu je ispao u mraku, izvu鎖 se iz rupe i nastaviti gdje je stao. dvd

Recenzija: There Will Be Blood / BIT 艵 KRVI
Petar Vidov 2 2

Hancock / HANCOCK
(10.08.2008.)
Superjunak bez pravih izazova
U sveop鎜j pomami za superherojima u kina je napokon stigao i jedan koji nije temeljen na stripu. On je John Hanckok, superheroj kojeg nitko ne voli. Mo綿a zato 箃o je pijanac, mo綿a zato 箃o je mizantrop, mo綿a zato 箃o svaki put kad krene u akciju napravi vi筫 箃ete nego koristi, ali Hanckok nije navikao da mu ljudi zahvaljuju nakon 箃o ih spasi. kino

Recenzija: Hancock  / HANCOCK
Komedija / Akcijski / Fantasti鑞i
Petar Vidov 1 1

No Country For Old Men / NEMA ZEMLJE ZA STARCE
(06.08.2008.)
Svoj vjerojatno najbolji film bra鎍 Coen objasnila su ve u prvih pet minuta, 箃o je uistinu umjetnost kod jednog ovako kompleksnog uratka. Duga鑛i kadrovi nepreglednih teksa筴ih prostranstava popra鎒ni umiruju鎖m glasom 筫rifa Bella (Lee Jones) koji pri鑑 o tinejd緀ru kojeg je poslao na elektri鑞u stolicu zbog ubojstva svoje 14-godi筺je djevojke publiku 鎒 u startu pripremiti na ono 箃o ih o鑕kuje. dvd

Recenzija: No Country For Old Men / NEMA ZEMLJE ZA STARCE
Drama / Kriminalisti鑛i / Triler
Petar Vidov 14 14

The Dark Knight / VITEZ TAME
(02.08.2008.)
Nakon pojave Batmana, Gotham je s vremenom postao grad s manjom stopom kriminala. Kriminalci ga se boje i njihovo djelovanje je svedeno na minimum. No, bitka jo uvijek nije gotova, "jer no je najmra鑞ija pred zoru". Da bi jednom zauvijek sredio mafiju Gotham Citya, Batman se udru緄 sa nadobudnim mladim tu緄ocem Harvey Dentom i policijskim narednikom Jamesom Gordonom, kako bi zajedni鑛im snagama jednom zauvijek o鑙stili ulice Gothama od kriminala i nasilja. Trojac uspije dovesti mafiju pred sam rub sloma, no tada se pojavi novo lice u gradu, kriminalac nove klase - Joker. kino

Recenzija: The Dark Knight / VITEZ TAME
Akcijski / Kriminalisti鑛i
Ivica Pusti鑛i 18 18

Young at Heart / MLADI U SRCU
(29.07.2008.)
Ako ste do sad na YouTube servisu slu鑑jno naletjeli na video clip, (ili vam je isti sjeo u inbox), a na kojemu grupa osamdesetogodi筺jaka pjeva a capella neku od pjesama iz repertoara legendarnih Ramonesa, vrlo je vjerojatno da ste kao i ja pomislili da je rije o kakvom reklamnom video spotu. Vo餰n tom mi筶ju rekao sam sebi; „Ma svaka 鑑st onome tko je uspio okupiti ovu star鑑d i nagovoriti ih da nau鑕 jedan pank standard“. kino

Recenzija: Young at Heart  / MLADI U SRCU
Dokumentarni
Zoran 甿iri 0 0

The Incredible Hulk / NEVJEROJATNI HULK
(24.07.2008.)
Znanstvenik Bruce Banner je isku筧vao na sebi djelovanje gama zra鑕nja na ljudsko tijelo. Pokus je krenuo u krivom smjeru i Banner se iz mirnog 鑟vjeka pretvorio u ogromno zeleno i divlje 鑥dovi箃e - Hulka. Pri tome je ozlijedio nekoliko osoba, izme饀 ostaloga i svoju ljubav 緄vota, doktoricu Elizabeth "Betty" Ross, zbog 鑕ga je njezin otac, opsesivni general Thaddeus '"Tunderbolt" Ross krenuo u progon za njim. kino

Recenzija: The Incredible Hulk / NEVJEROJATNI HULK
Akcijski / Fantasti鑞i / Znanstveno Fantasti鑞i (SF) / Triler
Ivica Pusti鑛i 4 4

Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull / INDIANA JONES I KRALJEVSTVO KRISTALNE LUBANJE
(09.06.2008.)
Pro筶o je skoro pa 20 godina od posljednje Indyjeve avanture. Na samom po鑕tku filma Indiana pada u ruke sovjetima koji provaljuju u Area 51. Sovjeti od Indiane tra緀 mi筶jenje o sadr綼ju jednoga od kov鑕ga kojeg ameri鑛a vlada krije od o鑙ju javnosti. Indy im pod prijetnjom smr鎢 poma緀 kako bi u ogromnom skladi箃u prona筶i predmet svog interesa, te se u zgodnom trenutku daje u bijeg. No uzalud, izdan od suradnika protiv Indyja se okre鎒 FBI koja ga tereti da je 筽ijun, a pritisak se odra綼va i na Indianin posao nakon 鑕ga se Jones odlu鑙 na napu箃anje domovine. kino

Recenzija:  Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull / INDIANA JONES I KRALJEVSTVO KRISTALNE LUBANJE
Akcijski / Avanturisti鑛i
Zoran 甿iri 2 2

The Kite Runner / GONI ZMAJEVA
(16.04.2008.)
It's summer
I can taste the salt of the sea
There's a kite blowing
out of control on the breeze
I wonder what's gonna happen to you
You wonder what has happened to me...

Kite (U2) kino

Recenzija: The Kite Runner  / GONI ZMAJEVA
Marin Zdelar 0 0

Across the Universe / ACROSS THE UNIVERSE
(07.04.2008.)
ALL YOU NEED IS LOVE
Neko davno, mjuzikli su se snimali 筧pom i kapom, raspjevane ljepotice graciozno su 筫purile svoja grlena plu鎍 velikim ekranima, a sre鎖 i 筧renilu kao da nije bilo kraja. Julie Andrews stolovala je svijetom gdje se sve moglo re鎖 kroz pjesmu, ples i nevino laprdanje o tradicionalnim vrijednostima patrijarhalnog kvazi dru箃va, a njihove pjesme i njihovi snovi su ponosno stajali kao etalon vrhunskog celuloida sazdanog od planinskih lanaca dobrih namjera, dobronamjernih pjesama i jo boljih antidepresiva za zbunjene mediokritetske mase izgubljene generacije poslijeratnog optimisti鑞og vrlog novog svijeta. dvd

Recenzija: Across the Universe / ACROSS THE UNIVERSE
Drama / Romansa / Glazbeni
Stavko Kljun 4 4