» resetiraj parametre

RECENZIJE
(Ukupno rezultata: 677)

« prethodna 1-10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21-30 31-40 41-50 sljede鎍 »

American Gangster / AMERI菿I GANGSTER
(03.04.2008.)

Sedamdesetih godina 20. stolje鎍 Frank Lucas, neobrazovani voza postao je prvi uvoznik heroina za podru鑚e New Yorka. Iskoristiv筰 vijetnamski rat da izravno od proizvo餫鑑, daleko jeftinije od konkurencije nabavlja daleko kvalitetniji heroin omogu鎖lo mu je da postane dio tada筺je elite.  Na drugoj strani Richie Roberts, po箃eni policajac sa zadatkom.

Recenzija: American Gangster / AMERI菿I GANGSTER
Drama / Kriminalisti鑛i
Vilim Pavlovi 0 0

The Kingdom / KRALJEVSTVO
(30.03.2008.)
Nakon teroristi鑛oga napada na ameri鑛o radni鑛o naselje u Rijadu, glavnome gradu Saudijske Arabije, agenti FBI-a vo餰ni Ronaldom Fleuryem (Jamie Foxx) uspijevaju se probiti do mjesta napada unato protivljenju saudijskih, pa i ameri鑛ih vlasti. Tek uz pomo lokalnoga 鑑snika Farisa Al Ghazia (Ashraf Barhom) uspijevaju dobiti puni pristup mjestu napada i pokrenuti lov na odgovorne. dvd

Recenzija: The Kingdom / KRALJEVSTVO
Drama / Triler
Vilim Pavlovi 1 1

Beowulf / BEOWULF
(26.03.2008.)
„Ne箃o je trulo u dr綼vi Danskoj“ ustvrdio je Shakespeareov Hamlet i u筧o u legendu. No, englezi su se ni krivih, ni du緉ih danaca dohvatili jo stolje鎖ma ranije. „Beowulf“ je drevni engleski ep neznanog autora zapisan izme饀 8. i 11. stolje鎍, a usmeno preno筫n vjerojatno jo mnogo ranije. Ispisan je kroz punih 3183 redaka, a u Engleskoj ima status nacionalnog epa.   dvd

Recenzija: Beowulf / BEOWULF
Akcijski / Avanturisti鑛i
Marin Zdelar 0 0

Bee Movie / P菶LIN FILM
(17.03.2008.)
"P鑕lin film" punopravni je izdanak moderne industrije animacije sa svim karakteristikama koje di鑕 novije Dreamworksove naslove. Orijentacija na daleko 筰ru publiku posljednjih godina odmaknula je Dreamworksov animirani film od ideje dje鑚eg proizvoda, te ga ustanovila kao apsolutno ravnopravan filmski izri鑑j. Danas kada je ra鑥nalna animacija gotovo samostalno umjetni鑛o podru鑚e zaista je suvi筺o raspravljati o njezinoj kvaliteti u jednom Dreamworksovom, visokobud緀tnom naslovu. kino

Recenzija: Bee Movie / P菶LIN FILM
Animirani
Vilim Pavlovi 1 1

Pjevajte ne箃o ljubavno / PJEVAJTE NE㏕O LJUBAVNO
(13.03.2008.)
„Pjevajte ne箃o ljubavno“ film je Gorana Kulenovi鎍 (re緄ja / scenarij) koji bi vam mogao biti poznat po radu na sitcomu „Bitange i princeze“. Film je ina鑕 najavljivan kao “prvi hrvatski rock 'n' roll film“ a krajem pro筶e godine, odmah po izlasku, pokupio je dvije nagrade i to: nagradu publike na filmskom festivalu u Motovunu te nagradu za najbolji film po izboru publike filmskog festivala u Puli. dvd

Recenzija: Pjevajte ne箃o ljubavno /  PJEVAJTE NE㏕O LJUBAVNO
Marin Zdelar 3 3

Juno / JUNO
(13.03.2008.)
Prvi susret sa Juno mi je bio pri gledanju dodjele Oscara, i iako mi sama tema filma nije predstavljala neki preveliki mamac, kao vjerni vojnik jedne od divizija kino pohoditelja (poznate po tome 箃o 鑕sto izvr筧va „operacije“ vezane uz Oscara), rekoh „ajd!“ da pogledamo jo jednu teen trudno鎢 na velikom ekranu. Ve uvodna 筽ica je tako bri緉o izvedena da vam tu postaje jasno da vas 鑕ka ne箃o posebno. kino

Recenzija: Juno / JUNO
Komedija / Drama
Bruno Samard緄 0 0

甶vi i Mrtvi / 甀VI I MRTVI
(04.03.2008.)
"甶vi i mrtvi" prikazuju dvije paralelne ratne pri鑕, me饀sobno vremenski odvojene pola stolje鎍, a koje povezuje rat u istom kraju, ali i rodbinska povezanost glavnih likova. Jedna prati Tomu, vojnika HVO-a koji se za vrijeme hrvatsko-bo筺ja鑛ih sukoba sa skupinom suboraca povla鑙 iz okupirane zone a put ih vodi preko zloglasnog Grobnog polja. Druga pri鑑 pak prati njegovog djeda Martina koji je prije 40-ak godina, za vrijeme Drugog svjetskog rata tako餰r i筧o istim putem. I jedan i drugi 鎒 otkrili za箃o Grobno polje nosi to zloglasno ime... kino

Recenzija: 甶vi i Mrtvi / 甀VI I MRTVI
Ratni / Akcijski / Drama / Horor
Ivica Pusti鑛i 1 1

Into the wild / U DIVLJINI
(21.02.2008.)
Postoji radost u besputnim 箄mama

Postoji ushi鎒nje na samotnom 綼lu

Postoji dru箃vo, gdje nitko ne uznemirava

Uz duboko more, i glazbu u svom huku

Ne volim 鑟vjeka manje, ali Prirodu volim vi筫...

-Lord Byron

Recenzija: Into the wild / U DIVLJINI
Drama / Avanturisti鑛i / Biografski
Marin Zdelar 9 9

3:10 to Yuma / U 3:10 ZA YUMU
(13.02.2008.)
"U 3 i 10 za Yumu" zasigurno je najbolji vestern snimljen 50-tih godina pro筶og stolje鎍, a mnogi ka緐 i jedan od ponajboljih vesterna ikad snimljenih. Film je to u kojemu nema manijakalnih i sadisti鑛ih negativaca, nema ma鑟 isfuravanja, 緑akanja duhana, i bacanja dolara u pljuva鑞icu, kauboja ispeglanih ko箄lja ili kulerskog odmjeravanja i ultra brzog potezanja pi箃olja u frajerskim dvobojima, nema svega onoga 箃o je vestern 綼nr pretvorilo u lakrdiju. Film po鑙va na ljudskoj pri鑙 koja se zasniva na odnosu dvojice ljudi, bezdu筺og odmetnika i po箃enog farmera koji se trudi spasiti obitelj od gladi. kino

Recenzija: 3:10 to Yuma / U 3:10 ZA YUMU
Vestern
Zoran 甿iri 1 1

Water / VODA
(03.02.2008.)
Godina je 1938, kolonijalna Indija na prekretnici je politi鑛ih zbivanja koja dr綼vu tresu do same sr緄 tradicionalizma. Mo Mahatme Gandija raste. U 緄緄 zbivanja je djevoj鑙ca Chuyia kroz 鑙ji 緄vot pratimo pri鑥 o sudbini indijskih udovica. Chuyia je udana jo kao mala, toliko davno da se svadbe niti ne sje鎍, no 緄vi s roditeljima dok ne stekne punoljetnost kad 鎒 oti鎖 kod supruga. Napuniv筰 osam godina, Chuyia ostaje udovica, 箃o po tradiciji ne nudi velik izbor. Mo緀 biti kremirana skupa sa suprugom, ili se povu鎖 u askezu i ostatak 緄vota provesti u molitvi. Roditelji Chuyu odvode u a箁am znan kao ku鎍 udovica. vhs

Recenzija: Water / VODA
Drama / Romansa
Zoran 甿iri 0 0