» resetiraj parametre

RECENZIJE
(Ukupno rezultata: 677)

« prethodna 1-10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21-30 31-40 41-50 sljede鎍 »

The Ultimate Bourne Collection / BOURNEOVA ULTIMATIVNA KOLEKCIJA
(02.02.2008.)

Izlaskom tre鎒g i posljednjeg u nizu filmova o agentu Bourneu, na tr緄箃u se pojavila i „Bourneova ultimativna kolekcija“, set koji sadr緄 sva tri filma u kvalitetnom „VHS“ format paketu, 鑙me ova trilogija na na筫m tr緄箃u kona鑞o dobiva zaslu緀ni tretman. Izme饀 Jamesa Bonda, sterilnog i napudranog ma鑟 pizdeka kojega je publika jo pred 鑕tiri desetlje鎍 „prepoznala“ kao ikonu 筽ijunskog filma, i 鑙stokrvnog  筽ijuna poput „Igle“ 鑙ji se seting oslanja na ono 箃o 筽ijuna綼 doista i jest (sneaking), pojavio se Jason Bourne koji je pomirio ove dvije krajnosti, i time  bahato zasjeo na tron 筽ijunskih junaka.

Recenzija: The Ultimate Bourne Collection / BOURNEOVA ULTIMATIVNA KOLEKCIJA
Akcijski / Triler
Zoran 甿iri 1 1

Frankenfish / FRANKENFISH
(14.12.2007.)

Na ovaj film sam naletio prije par godina sasvim slu鑑jno u videoteci. I筧o sam naime pogledati 箃o ima novo za posuditi te ujedno 箃o ima novo na trajnoj posudbi. I tako sam usred mno箃va VHS-ova po 5 kn. ugledao ovaj naslov - "Frankenfish". A kada 鑟vjek pro鑙ta ovaj trash naslov pa uz to i vidi cover VHS-a na koje je dvoje mladih u vodi do pasa, a iza njih nekakva ogromna 緄vina koja samo 箃o ih nije progutala, te jo k tome pridoda i radnju tipa "u mo鑦arama Louisiane ne箃o tajanstveno ubija lokalne ljude, dvoje istra緄telja se zaputi u taj zaba鑕ni kraj kako bi istra緄lo te tajanstvene ali brutalne smrti"...jednostavno morate, ali morate pogledati kako to izgleda i o 鑕mu se tu radi.

Recenzija: Frankenfish / FRANKENFISH
Akcijski / Horor
Ivica Pusti鑛i 2 2

Mad Max Beyond Thunderdome / POBJESNJELI MAX 3: THUNDERDOME
(14.12.2007.)

Nakon 箃o mu usred pustinje nepoznata osoba na prepad ukrade vozilo, Maxa trag odvede u post-apokalipti鑞i grad Bartertown, gdje vrijede zakoni, po箃uju se pravila i cvate trgovina. Nakon 箃o ugleda svoje vozilo na rasprodaji po緀li razgovarati sa glave筰nom tog grada kako bi povratio svoju imovinu, ali da bi mogao u鎖 u centar grada mora imati ne箃o za razmjenu. Max nema ni箃a osim svojih vje箃ina, te ponudi upravo to. Nadle緉i se zainteresiraju za njegovu ponudu te ga odvedu glavnoj osobi, Aunty Entity. Nakon 箃o ga ona "testira" tako 箃o na njega "pusti" svoje ljude koje on uspje筺o savlada, uvjeri se da bi joj on zbilja mogao biti od koristi.

Recenzija: Mad Max Beyond Thunderdome / POBJESNJELI MAX 3: THUNDERDOME
Akcijski / Znanstveno Fantasti鑞i (SF)
Ivica Pusti鑛i 0 0

Lions for Lambs / JAGANJCI I LAVOVI
(14.12.2007.)

Prije gledanja samog filma imao sam priliku pro鑙tati intervju koji je Robert Redford dao za jedan magazin. Iako prije nisam znao puno o njegovom anga緈anu, 箃o iza kamere, 箃o malo dalje od nje, iscrpan i kvalitetan razgovor u magazinu mi je stvorio sliku o jednom 鑟vjeku koji privilegij (ili prokletstvo) statusa javne osobe koristi kako bi pokrenuo neke stvari u koje vjeruje, ali upravo kroz medij i uz medij u kojem se najbolje snalazi, a to je film (za razliku od "arnold" ovoga svijeta).

Recenzija: Lions for Lambs / JAGANJCI I LAVOVI
Ratni / Drama / Triler
Bruno Samard緄 1 1

Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb / DR. STRANGELOVE
(17.11.2007.)
U knjizi pitanja “Tko 緀li biti milijuna” pod milijunskim pitanjima nalazi se i pitanje: Izdvoji otrovnu gljivu: a) Bukova鑑; b) Zelena pupavka; c) Mednja鑑; d) Paprenja鑑. Na 綼lost premalo ljudi zna da je to鑑n odgovor pod b) Zelena pupavka, jer svake jeseni po dnevnom tisku 鑙tamo o mnogim nesretnim slu鑑jevima trovanja ovom nemilosrdnom gljivom. Mo綿a bi slu鑑jevi trovanja bili mnogo rje餴 da su ljudi prije branja malo vi筫 upoznati s onim 箃o beru i 鑕sto biraju kao svoju (na 綼lost) posljednju ve鑕ru. vhs

Recenzija: Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb / DR. STRANGELOVE
Stavko Kljun 2 2

Mad Max 2: The Road Warrior / POBJESNJELI MAX 2: CESTOVNI RATNIK
(05.11.2007.)

Radnja nastavka se uvelike razlikuje od originala, te djeluje kao da je smje箃ena barem desetak godina u budu鎛ost od zavr筫tka prethodnog filma. Dok je tamo jo bilo nekih naznaka civilizacije kakvu danas poznajemo, u nastavku gotovo da je uop鎒 nema.

Recenzija: Mad Max 2: The Road Warrior / POBJESNJELI MAX 2: CESTOVNI RATNIK
Akcijski / Znanstveno Fantasti鑞i (SF) / Triler
Ivica Pusti鑛i 4 4

They Live/John Carpenter's They Live / ONI 甀VE
(26.10.2007.)

Usamljeni lutalica pod imenom Nada dolazi u nepoznati grad u potrazi za poslom. Nakon prvotnih neuspjeha uspijeva prona鎖 posao na gradili箃u, gdje upozna Franka, koji mu ponudi smje箃aj u prihvatili箃u za siroma筺e, u 鑙joj blizini i sam stanuje sa svojom obitelji. Nada prihvati ponudu i useli se u prihvatili箃e dok ne prona餰 neki stan, no odmah po dolasku po鑙nje primje鎖vati neke sumnjive stvari.

Recenzija: They Live/John Carpenter's They Live / ONI 甀VE
Akcijski / Znanstveno Fantasti鑞i (SF)
Ivica Pusti鑛i 1 1

300 / 300
(24.10.2007.)
SPARTANSKI MASAKR NAD TERMO-PILOM
Proro鑛i najavljen kao jedan do najve鎖h filmova ove godine, "300" je u o緐jku agresivno krenuo u kino distribuciju prethodno nadra緄v筰 publiku s neuobi鑑jeno velikim brojem trailera. Na Youtube servisu tih je dana pojam "300" bio daleko najtra緀niji, a slu綽ena stranica filma je u jedan mah zbog preoptere鎒nosti popustila pred najezdom znati緀ljnika kojih je bilo valjda vi筫 od Kserksove vojske. dvd

Recenzija: 300 / 300
Ratni / Akcijski / Drama
Zoran 甿iri 4 4

X Files - The Complete First Season / DOSJEI X - PRVA SEZONA
(18.10.2007.)
1993. 20th Century Fox je s dobrom dozom skepse u筧o u projekt danas znan kao kultni serijal „X Files“. Po ideji Chrisa Cartera snimljena je pilot epizoda s ne ba iskusnim glumcima, s tematikom koja jest bila intrigantna, no koja je u sebi obuhva鎍la svu silu paranormalnih pristupa misteriju vanzemaljskih civilizacija koje posje鎢ju Zemlju. Tako je Carter naizgled izgorio u htijenju da u 50 minuta gledateljima ponudi sve 箃o je mislio da bi moglo biti dovoljno jak mamac za snimanje nastavaka. dvd

Recenzija: X Files - The Complete First Season / DOSJEI X - PRVA SEZONA
Znanstveno Fantasti鑞i (SF) / Horor / Triler
Zoran 甿iri 5 5

Highwaymen / UBOJICA S AUTOPUTA
(14.10.2007.)

Jim Caviezel u ovom filmu glumi Renniea Craya, 鑟vjeka koji neprestano i opsesivno ve pet godina traga za ubojicom svoje 緀ne. 甧ljan osvete on je tome doslovno posvetio svoj 緄vot. Naime, prije tih pet godina, mu筴arac pod imenom Fargo namjerno je pregazio njegovu 緀nu, i to pred Crayevim o鑙ma. No zbog nedostatka dokaza i pod izlikom da ju nije vidio pokraj ceste, uspio se izvu鎖 neka緉jeno...

Recenzija: Highwaymen / UBOJICA S AUTOPUTA
Akcijski / Horor / Triler
Ivica Pusti鑛i 0 0