» resetiraj parametre

RECENZIJE
(Ukupno rezultata: 677)

« prethodna 1-10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21-30 31-40 41-50 sljedeća »

TERMINATOR 2: JUDGMENT DAY / TERMINATOR 2: SUDNJI DAN
(12.08.2007.)

"Los Angeles, 2029. Tri milijarde ljudi izgubilo je život. 29. kolovoza 1997. Preživjeli iz nuklearne vatre taj su rat nazvali Sudnji dan. Živjeli su tek da bi se suočili s novom noćnom morom - ratom protiv strojeva. Kompjuter koji je upravljao strojevima, SkyNet, poslao je svog najsofisticiranijeg Terminatora unatrag kroz vrijeme sa zadatkom da ubije Johna Connora, vođu Pokreta otpora preživjelih ljudi u budućnosti, dok je još bio dijete. Međutim, kao i ranije, i Pokret otpora je poslao usamljenog ratnika da zaštiti Johna. Bilo je samo pitanje vremena koji će od njih do njega doći prvi."

Recenzija: TERMINATOR 2: JUDGMENT DAY / TERMINATOR 2: SUDNJI DAN
Ivica Pustički 1 1

The Hitcher / AUTOSTOPER
(29.07.2007.)
Grace i Jim su mladi zaljubljeni par, studenti koji za vrijeme praznika krenu na put u New Mexico, kako bi tamo Jim upoznao Graceine prijateljice i kako bi se svi skupa dobro proveli. Putovanje počne veselo, razgovorima o ljubavi djeci i tako to. Kako je put dugačak, s vremenom se smrači te počne padati kiša a tako se i vidljivost smanji. I što zbog toga, što zbog činjenice da je Jim više gledao svoju djevojku nego cestu, umalo pregaze čovjeka koji je stajao na kiši nasred ceste i stopirao, te i sami slete s puta. kino

Recenzija: The Hitcher / AUTOSTOPER
Akcijski / Horor / Triler
Ivica Pustički 2 2
Ukupan dojam: 1.5 / 5Ukupan dojam: 1.5 / 5Ukupan dojam: 1.5 / 5Ukupan dojam: 1.5 / 5Ukupan dojam: 1.5 / 5

The Terminator / TERMINATOR
(17.07.2007.)

Jedne noći u jednoj uličici pojavi se bljesak, i strašna eksplozija. Nakon tog bljeska pojavi se muškarac, potpuno gol, polako se digne i pogleda panoramu grada koji će noćas biti njegovo bojište. Taj muškarac zapravo nije čovjek, barem ne u potpunosti, on je naime cyborg, pola čovjek, pola stroj. Njegov zadatak je da ubije Saru Connor, majku Johna Connora, još nerođenog vođe pobunjenika iz budućnosti gdje vladaju strojevi Terminatori.

Recenzija: The Terminator / TERMINATOR
Ivica Pustički 2 2

Oceans 13 / OCEANOVIH 13
(07.07.2007.)
Interesantno je u biti koliko naziv filma može govoriti o samom filmu. Oceanovih 11 je bio remake klasika, krcat zvijezdama iz prve holivudske lige, i na kraju je to vjerojatno glavni razlog zašto su horde pohrlile u kina. Samim svojim imenom je upućivao na to da su glavni adut filma upravo ta 11-orica iz naslova, jer nakon što prosječni filmski laik pročita naziv filma vjerojatno će podsvjesno gledati pri dnu plakata da vidi ko su tih 11? kino

Recenzija: Oceans 13 / OCEANOVIH 13
Komedija / Kriminalistički
Bruno Samardžić 2 2

The Wind That Shakes the Barley / VJETAR KOJI POVIJA JEČAM
(30.06.2007.)
Uz današnji trend pretjerane komercijalizacije i vrištećih plakata koji uz film prodaju i aute/pahuljice/čokoladice lako je u sveopćem ludilu previdjeti filmske dragulje koji se provuku u multiplekse i potiho i ustrajno drže svoj termin u nekoj od manjih dvorana tog hrama konzumerizma. Film je u naša kina došao kao prošlogodišnji pobjednik filmskog festivala u Cannesu, i vjerojatno je samo ta činjenica bila presudna da se ovakav film uvrsti u program kako bi se među silnim robotima, paucima i gusarima ponudilo nešto i za ljude koji iz kina žele sa sobom ponijeti još nešto osim nepojedenih kokica i promotivnih letaka. kino

Recenzija: The Wind That Shakes the Barley / VJETAR KOJI POVIJA JEČAM
Ratni / Drama
Bruno Samardžić 0 0

Zodiac / ZODIJAK
(13.06.2007.)

David Fincher. Redatelj koji pod svojom palicom do 2007. ima ''samo'' 5 filmova. Njegov posljednji uradak, odlični Panic Room  film je koji može biti samo nedostižni san za većinu holivudskih redatelja. Taj posljednji film mu je ujedno i najlošiji, onda vam je jasno o kakvom talentu pričamo. Uglavnom je radio na glazbenim spotovima i vizualnim efektima da bi se od nikud pojavio i napravio trećeg Aliena. Zanimljiv film, zasigurno nije narušio reputaciju serijala, što više, po mnogima je najatmosferičniji dio kvadrologije. Tri godine kasnije snimio je Se7en.

Recenzija: Zodiac / ZODIJAK
Drama / Kriminalistički / Triler
Antonio Klasan 0 0

A. I. Artificial Intelligence / UMJETNA INTELIGENCIJA
(12.06.2007.)
Zemlja, Mozak, Materija, Zvuk, Energija, Fauna, Flora... sve pojedinačni elementi koji čine naš svijet. No nije to sve, ima tu još mnogo toga i svi smo toga, više ili manje, svjesni. Sastavni elementi svakodnevice možda izgledaju nepromjenjivi, ali svi, prije ili kasnije, postajemo dovoljno upoznati s krajem. Smrt je, htjeli mi to ili ne, sastavni dio svakog životnog oblika. A protiv nečeg neizbježnog ne isplati se boriti. Možemo je samo djelomično zaobići i tako ostati u sjećanjima onih koje ostavljamo iza nas. vhs

Recenzija: A. I. Artificial Intelligence / UMJETNA INTELIGENCIJA
Drama / Znanstveno Fantastični (SF)
Stavko Kljun 0 0

Pirates of the Caribbean: At World's End / PIRATI S KARIBA 3: NA KRAJU SVIJETA
(08.06.2007.)
Nedugo nakon što je titanska Kraken pojela Jacka Sparrowa, a gusari predvođeni Willom Turnerom i Elizabeth Swan šokantno otkrivaju kako je kapetan Barbossa živ, počinje misija spašavanja Jacka. Kao što je misteriozna vračarica rekla, da bi se Jacka izbavilo iz smrti, mora se ići na kraj svijeta. A za to treba posada i brod. Stoga naši junaci odlaze u Singapur gdje ih čeka opasni Sao Feng, vođa singapurskih gusara. Ono što slijedi je niz avantura koje kreću od singapurskih luka, preko 'kraja svijeta' sve do velikog okšraja na kraju. kino

Recenzija: Pirates of the Caribbean: At World's End / PIRATI S KARIBA 3: NA KRAJU SVIJETA
Komedija / Akcijski / Avanturistički / Fantastični
Filip Galić 6 6

The Proposition / UVJETI PREDAJE
(05.06.2007.)

Negdje usred suncem opaljene i slabo naseljene Australije, mjesta gdje žive većinom otpadnici Britanskoga i Irskoga društva (neka vrsta kažnjeničke kolonije), dolazi do vatrenog okršaja između predstavnika zakona i jednog od članova zloglasne bande Burns, Charlija Burnsa, te njegovih kompanjona. U tom krvavom obračunu poginu gotovo svi osim Burnsa i njegovog mlađeg brata Mikea. Njih uhapsi kapetan Stanley, čovjek (pre)velikih ambicija koji Charliju iznese jedan zanimljiv prijedlog u zamjenu za njegovu slobodu i slobodu njegovog mlađeg brata.

Recenzija: The Proposition / UVJETI PREDAJE
Drama / Kriminalistički / Vestern
Ivica Pustički 11 11

Sunshine / SUNSHINE
(30.05.2007.)
Filmovi tzv. sf žanra su ko savršen dan. Pojavljuju se rijetko. Kažem rijetko kao u „jednom godišnje“, ako. Zato se pod mus moraju ić gledat u kino. Pogotovo ako nisu klasične američke produkcijske pozadine (filmovi tipa „Armageddon“ (Michael Bay, 1998.) „Supernova“ (Walter Hill, 2000.)„The Core“ (Jon Amiel, 2003.) i slični), mada je, recimo, po kino-plakatu/dvd omotu potpuno odbijajući „Serenity“ (Joss Whedon, 2005.) bio ugodno iznenađenje. kino

Recenzija: Sunshine / SUNSHINE
Znanstveno Fantastični (SF)
Enver Krivac 3 3