» resetiraj parametre

RECENZIJE
(Ukupno rezultata: 677)

« prethodna 1-10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21-30 31-40 41-50 sljede鎍 »

TERMINATOR 2: JUDGMENT DAY / TERMINATOR 2: SUDNJI DAN
(12.08.2007.)

"Los Angeles, 2029. Tri milijarde ljudi izgubilo je 緄vot. 29. kolovoza 1997. Pre緄vjeli iz nuklearne vatre taj su rat nazvali Sudnji dan. 甶vjeli su tek da bi se suo鑙li s novom no鎛om morom - ratom protiv strojeva. Kompjuter koji je upravljao strojevima, SkyNet, poslao je svog najsofisticiranijeg Terminatora unatrag kroz vrijeme sa zadatkom da ubije Johna Connora, vo饀 Pokreta otpora pre緄vjelih ljudi u budu鎛osti, dok je jo bio dijete. Me饀tim, kao i ranije, i Pokret otpora je poslao usamljenog ratnika da za箃iti Johna. Bilo je samo pitanje vremena koji 鎒 od njih do njega do鎖 prvi."

Recenzija: TERMINATOR 2: JUDGMENT DAY / TERMINATOR 2: SUDNJI DAN
Akcijski / Znanstveno Fantasti鑞i (SF)
Ivica Pusti鑛i 1 1

The Hitcher / AUTOSTOPER
(29.07.2007.)
Grace i Jim su mladi zaljubljeni par, studenti koji za vrijeme praznika krenu na put u New Mexico, kako bi tamo Jim upoznao Graceine prijateljice i kako bi se svi skupa dobro proveli. Putovanje po鑞e veselo, razgovorima o ljubavi djeci i tako to. Kako je put duga鑑k, s vremenom se smra鑙 te po鑞e padati ki筧 a tako se i vidljivost smanji. I 箃o zbog toga, 箃o zbog 鑙njenice da je Jim vi筫 gledao svoju djevojku nego cestu, umalo pregaze 鑟vjeka koji je stajao na ki筰 nasred ceste i stopirao, te i sami slete s puta. kino

Recenzija: The Hitcher / AUTOSTOPER
Akcijski / Horor / Triler
Ivica Pusti鑛i 2 2
Ukupan dojam: 1.5 / 5Ukupan dojam: 1.5 / 5Ukupan dojam: 1.5 / 5Ukupan dojam: 1.5 / 5Ukupan dojam: 1.5 / 5

The Terminator / TERMINATOR
(17.07.2007.)

Jedne no鎖 u jednoj uli鑙ci pojavi se bljesak, i stra筺a eksplozija. Nakon tog bljeska pojavi se mu筴arac, potpuno gol, polako se digne i pogleda panoramu grada koji 鎒 no鎍s biti njegovo boji箃e. Taj mu筴arac zapravo nije 鑟vjek, barem ne u potpunosti, on je naime cyborg, pola 鑟vjek, pola stroj. Njegov zadatak je da ubije Saru Connor, majku Johna Connora, jo nero餰nog vo餰 pobunjenika iz budu鎛osti gdje vladaju strojevi Terminatori.

Recenzija: The Terminator / TERMINATOR
Akcijski / Znanstveno Fantasti鑞i (SF)
Ivica Pusti鑛i 2 2

Oceans 13 / OCEANOVIH 13
(07.07.2007.)
Interesantno je u biti koliko naziv filma mo緀 govoriti o samom filmu. Oceanovih 11 je bio remake klasika, krcat zvijezdama iz prve holivudske lige, i na kraju je to vjerojatno glavni razlog za箃o su horde pohrlile u kina. Samim svojim imenom je upu鎖vao na to da su glavni adut filma upravo ta 11-orica iz naslova, jer nakon 箃o prosje鑞i filmski laik pro鑙ta naziv filma vjerojatno 鎒 podsvjesno gledati pri dnu plakata da vidi ko su tih 11? kino

Recenzija: Oceans 13 / OCEANOVIH 13
Komedija / Kriminalisti鑛i
Bruno Samard緄 2 2

The Wind That Shakes the Barley / VJETAR KOJI POVIJA JE華M
(30.06.2007.)
Uz dana筺ji trend pretjerane komercijalizacije i vri箃e鎖h plakata koji uz film prodaju i aute/pahuljice/鑟koladice lako je u sveop鎒m ludilu previdjeti filmske dragulje koji se provuku u multiplekse i potiho i ustrajno dr緀 svoj termin u nekoj od manjih dvorana tog hrama konzumerizma. Film je u na筧 kina do筧o kao pro筶ogodi筺ji pobjednik filmskog festivala u Cannesu, i vjerojatno je samo ta 鑙njenica bila presudna da se ovakav film uvrsti u program kako bi se me饀 silnim robotima, paucima i gusarima ponudilo ne箃o i za ljude koji iz kina 緀le sa sobom ponijeti jo ne箃o osim nepojedenih kokica i promotivnih letaka. kino

Recenzija: The Wind That Shakes the Barley / VJETAR KOJI POVIJA JE華M
Ratni / Drama
Bruno Samard緄 0 0

Zodiac / ZODIJAK
(13.06.2007.)

David Fincher. Redatelj koji pod svojom palicom do 2007. ima ''samo'' 5 filmova. Njegov posljednji uradak, odli鑞i Panic Room  film je koji mo緀 biti samo nedosti緉i san za ve鎖nu holivudskih redatelja. Taj posljednji film mu je ujedno i najlo筰ji, onda vam je jasno o kakvom talentu pri鑑mo. Uglavnom je radio na glazbenim spotovima i vizualnim efektima da bi se od nikud pojavio i napravio tre鎒g Aliena. Zanimljiv film, zasigurno nije naru筰o reputaciju serijala, 箃o vi筫, po mnogima je najatmosferi鑞iji dio kvadrologije. Tri godine kasnije snimio je Se7en.

Recenzija: Zodiac / ZODIJAK
Drama / Kriminalisti鑛i / Triler
Antonio Klasan 0 0

A. I. Artificial Intelligence / UMJETNA INTELIGENCIJA
(12.06.2007.)
Zemlja, Mozak, Materija, Zvuk, Energija, Fauna, Flora... sve pojedina鑞i elementi koji 鑙ne na svijet. No nije to sve, ima tu jo mnogo toga i svi smo toga, vi筫 ili manje, svjesni. Sastavni elementi svakodnevice mo綿a izgledaju nepromjenjivi, ali svi, prije ili kasnije, postajemo dovoljno upoznati s krajem. Smrt je, htjeli mi to ili ne, sastavni dio svakog 緄votnog oblika. A protiv ne鑕g neizbje緉og ne isplati se boriti. Mo緀mo je samo djelomi鑞o zaobi鎖 i tako ostati u sje鎍njima onih koje ostavljamo iza nas. vhs

Recenzija: A. I. Artificial Intelligence / UMJETNA INTELIGENCIJA
Drama / Znanstveno Fantasti鑞i (SF)
Stavko Kljun 0 0

Pirates of the Caribbean: At World's End / PIRATI S KARIBA 3: NA KRAJU SVIJETA
(08.06.2007.)
Nedugo nakon 箃o je titanska Kraken pojela Jacka Sparrowa, a gusari predvo餰ni Willom Turnerom i Elizabeth Swan 筼kantno otkrivaju kako je kapetan Barbossa 緄v, po鑙nje misija spa筧vanja Jacka. Kao 箃o je misteriozna vra鑑rica rekla, da bi se Jacka izbavilo iz smrti, mora se i鎖 na kraj svijeta. A za to treba posada i brod. Stoga na筰 junaci odlaze u Singapur gdje ih 鑕ka opasni Sao Feng, vo餫 singapurskih gusara. Ono 箃o slijedi je niz avantura koje kre鎢 od singapurskih luka, preko 'kraja svijeta' sve do velikog ok箁aja na kraju. kino

Recenzija: Pirates of the Caribbean: At World's End / PIRATI S KARIBA 3: NA KRAJU SVIJETA
Komedija / Akcijski / Avanturisti鑛i / Fantasti鑞i
Filip Gali 6 6

The Proposition / UVJETI PREDAJE
(05.06.2007.)

Negdje usred suncem opaljene i slabo naseljene Australije, mjesta gdje 緄ve ve鎖nom otpadnici Britanskoga i Irskoga dru箃va (neka vrsta ka緉jeni鑛e kolonije), dolazi do vatrenog okr筧ja izme饀 predstavnika zakona i jednog od 鑜anova zloglasne bande Burns, Charlija Burnsa, te njegovih kompanjona. U tom krvavom obra鑥nu poginu gotovo svi osim Burnsa i njegovog mla餰g brata Mikea. Njih uhapsi kapetan Stanley, 鑟vjek (pre)velikih ambicija koji Charliju iznese jedan zanimljiv prijedlog u zamjenu za njegovu slobodu i slobodu njegovog mla餰g brata.

Recenzija: The Proposition / UVJETI PREDAJE
Drama / Kriminalisti鑛i / Vestern
Ivica Pusti鑛i 11 11

Sunshine / SUNSHINE
(30.05.2007.)
Filmovi tzv. sf 綼nra su ko savr筫n dan. Pojavljuju se rijetko. Ka緀m rijetko kao u „jednom godi筺je“, ako. Zato se pod mus moraju i gledat u kino. Pogotovo ako nisu klasi鑞e ameri鑛e produkcijske pozadine (filmovi tipa „Armageddon“ (Michael Bay, 1998.) „Supernova“ (Walter Hill, 2000.)„The Core“ (Jon Amiel, 2003.) i sli鑞i), mada je, recimo, po kino-plakatu/dvd omotu potpuno odbijaju鎖 „Serenity“ (Joss Whedon, 2005.) bio ugodno iznena餰nje. kino

Recenzija: Sunshine / SUNSHINE
Znanstveno Fantasti鑞i (SF)
Enver Krivac 3 3