RECENZIJE
(Ukupno rezultata: 677)

« prethodna 1-10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21-30 31-40 41-50 sljede鎍 »

Babel / BABEL
(28.05.2007.)

Kula Babilonska (Postanak 11: 1-9)
Sva je zemlja imala jedan jezik i rije鑙 iste. Ali kako su se ljudi selili s istoka, nai饀 na jednu dolinu u zemlji ﹊nearu i tu se nastane. Jedan drugome re鑕: "Hajde da sebi podignemo grad i toranj s vrhom do neba! Pribavimo sebi ime, da se ne raspr筰mo po svoj zemlji!"  Jahve se spusti da vidi grad i toranj 箃o su ga gradili sinovi 鑟vje鑚i, te re鑕: "Zbilja su jedan narod, s jednim jezikom za sve! Sad im ni箃a ne鎒 biti neostvarivo 箃o god naume izvesti. Hajde da si餰m i jezik im pobrkam, da jedan drugome govora ne razumije."

Recenzija: Babel / BABEL
Zoran 甿iri 2 2

K-Pax / K-PAX
(26.05.2007.)
KLJU MIRA
Prije 403 ljeta, 1600. godine na loma鑙 je spaljen Giordano Bruno. Prema tada筺jem mi筶jenju bio je heretik koji je radio protiv Boga samo zato 箃o je rekao da u svemiru postoji gotovo beskona鑑n broj zvijezda i planeta, da na nekim planetima postoji inteligentni 緄vot i da je na sve planete gdje su se razvili dovoljno razumni entiteti da mogu komunicirati na svjesnoj razini, Bog poslao Krista kako bi im objasnio stvar ili dvije o potrebnim me饀-entitetskim odnosima. vhs

Recenzija: K-Pax / K-PAX
Drama / Fantasti鑞i
Stavko Kljun 0 0

Shooter / SAVR〦NA META
(22.05.2007.)

Nakon 箃o ga na jednom tajnom zadatku, njegova vlada ostavi iza neprijateljskih linija, zajedno sa njegovim najboljim prijateljem koji tom prilikom i pogine, vrhunski ameri鑛i snajperist i domoljub, Bob Lee Sawagger, razo鑑ran se povu鑕 na osamu u planine, gdje 緄vi sa svojim psom, jede ono 箃o uhvati i odr綼va strelja鑛u kondiciju te na internetu svakodnevno 鑙ta nove "la緄" koje pokvarenom svijetu serviraju "oni".

Recenzija: Shooter / SAVR〦NA META
Akcijski / Drama / Triler
Ivica Pusti鑛i 0 0

Children of Men / DJECA 萇VJE華NSTVA
(18.05.2007.)
"ZVA'芔 DECU!"

Ali ona se (barem u ovoj pri鑙) ne鎒 odazvati. Jer 2027. je godina i svijet je zapeo (doslovno) u ku... Naime, ako ve ne znate 箃o nas 鑕ka, ve 18 godina 緀ne na cijelom planetu su neplodne i ve 18 godina nije ro餰no niti jedno dijete. Svijet se raspao na komadi鎒, a jedina "dr綼va" koja opstaje jest Velika Britanija iako i ona ima svoje muke i probleme, naime opsjedaju je izbjeglice iz cijelog svijeta.

Recenzija: Children of Men / DJECA 萇VJE華NSTVA
Drama / Znanstveno Fantasti鑞i (SF)
Stavko Kljun 2 2

American Beauty / VRTLOG 甀VOTA
(17.05.2007.)
WONDERFUL LIFE
Devedesete su ve toliko iza da mnoge stvari kojima smo se u to vrijeme 鑥dili i divili danas izgledaju smije筺e i izgleda da je prijelaz stolje鎍 zaista utjecao na ovu prelabilnu civilizaciju. Izgleda da ove trivijalne kalendarske sitnice ipak ne箃o zna鑕 (netko je jednom primijetio da ljudi ro餰ni na samom kraju ili po鑕tku kalendarskog stolje鎍 緄ve jako dugo) i imam osje鎍j da smo skloniji zaboravljanju minulih godina i stolje鎍 nego 箃o smo bili prije nego smo postali stanovnici 21. stolje鎍. vhs

Recenzija: American Beauty / VRTLOG 甀VOTA
Stavko Kljun 0 0

Spider-Man 3 / SPIDER-MAN 3
(11.05.2007.)
Spiderman serijal je jedan od rijetkih filmskih serijala koji je svakim nastavkom bio sve ve鎖, 緀规i, skuplji, ali pri tome i uspje筺iji, barem 箃o se financijske dobiti ti鑕. Tako je ovaj tre鎖 izdanak te unosne fran筰ze, koji je ko箃ao 鑑k 258 mil.$ (plus jo oko 150 mil$ za reklamnu kampanju), 箃o ga 鑙ni ne samo najskupljim filmom u serijalu (jedinica je ko箃ala 139 mil.$, a dvojka 200 mil.$), nego i najskupljim filmom ikada snimljenim (za sada, jer 鎒 se sigurno pojaviti neki jo skuplji...tko zna, mo綿a to bude ba "Spider-Man 4" koji je ve najavljen), imao pored toga, i najbolje otvaranje, ne samo 箃o se serijala ti鑕 ve i op鎒nito, zaradiv筰 samo u prvom vikendu svotu za koju nekim filmovima trebaju mjeseci prikazivanja, svotu od 151 mil$. kino

Recenzija: Spider-Man 3 / SPIDER-MAN 3
Akcijski / Znanstveno Fantasti鑞i (SF)
Ivica Pusti鑛i 4 4

Seven / SEDAM
(11.05.2007.)
SERIJE ILI SAPUNICE?

Prvi serijski ubojica bio je grof Vlad Tepe, kasnije znan kao grof Dracula. Nakon toga su do筶i mnogi od kojih ve鎖na nije pre緄vjela do dana筺jeg dana. Na 綼lost postoji ih jo dovoljno da uop鎒 imamo potrebu koristiti termin “serijski ubojica”. Za箃o je do dana dana筺jeg snimljeno vi筫 filmova o serijskim ubojicama nego o “serijskim dobro鑙niteljima”? U 鑕mu je poanta, ako uop鎒 postoji?

Recenzija: Seven / SEDAM
Stavko Kljun 4 4

M黱chen / MUNICH
(10.05.2007.)
NAZOVI M ZA OSVETU

Kada je 1966. John Lennon u jednom intervjuu rekao da Kr规anstvo propada jer su The Beatles popularniji od Isusa pokrenuo je val mr緉je, osude i osvete (primarno u tzv. Biblijskom pojasu SAD-a) i u jednom su trenutku mnogi dijelovi svijeta podsje鎍li na pro鑕lje berlinskog univerziteta, samo 箃o su ovog puta na loma鑑ma gorjele plo鑕 danas jo uvijek najpopularnijeg pop/rock banda na svijetu.

Recenzija: M黱chen / MUNICH
Drama / Triler
Stavko Kljun 1 1

The Legend of Bagger Vance / LEGENDA O BAGGERU VANCEU
(04.05.2007.)
POLJE SNOVA

Nekada jedan od najpopularnijih glumaca Robert Redford danas je uva緀n i cijenjen redatelj. Koliko mu je prija筺ja gluma鑛a karijera u tome pomogla mo緀te ocijeniti sami, ali legenda ka緀 kako je Robert Redford uletio u redateljske vode potpuno zaljubljeno i neprora鑥nato. Njegov “Quiz Show” danas je jedan od najboljih filmova devedesetih iako smo ga svi pomalo zaboravili i kada nas netko pita da li ga se sje鎍mo ve鎖nom odgovaramo nije鑞o.

Recenzija: The Legend of Bagger Vance / LEGENDA O BAGGERU VANCEU
Stavko Kljun 1 1

Perfume: The Story of a Murderer / PARFEM - POVIJEST JEDNOG UBOJICE
(02.05.2007.)

18. je stolje鎒. Francuska, Pariz. Jean-Baptiste Grenoulle ro餰n je i odmah zatim od majke odba鑕n na najsmrdljivijem mjestu tada筺je Europe, pari筴oj ribljoj placi. Zbrinut kao siro鑕 prolazi te筴o djetinjstvo. Odrasta povu鑕n i 箄tljiv,  i jedino 箃o ga zanima jesu mirisi. Njegov njuh prerasta granice o鑕kivanoga, jer Jean-Baptiste je u stanju mirisom prepoznati apsolutno sve 箃o mu je u 緄votu znano.

Recenzija: Perfume: The Story of a Murderer / PARFEM - POVIJEST JEDNOG UBOJICE
Drama / Triler
Zoran 甿iri 2 2