» resetiraj parametre

RECENZIJE
(Ukupno rezultata: 677)

« prethodna 11-20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31-40 41-50 51-60 sljedeća »

Syriana / SYRIANA
(22.03.2006.)

Unutar storije o težnji nekoliko strana da se domognu prava na korištenje prirodnih resursa, u ovom slučaju nafte, paralelno pratimo djelovanje nekolicine likova - CIA-inog terenskog operativca, analitičara koji nakon obiteljske tragedije postaje savjetnik jednom arapskom princu, birokrata koji istražuje pozadinu posla, regrutanta mladih fanatika - na različitim razinama i mjestima na kugli zemaljskoj.

Recenzija: Syriana / SYRIANA
Drama / Triler
Luka Vukasović 3 3

Dominion: Prequel to the Exorcist / VLADAVINA: PRIJE ISTJERIVAČA ĐAVOLA
(13.03.2006.)

Originalni "Istjerivač đavola" kao iznimno uspješan film bio je izazov filmašima kojemu je bilo teško odoljeti. Pokušao je Boorman, i napravio "Heretika", kao vjerojatno najlošiji film u seriji, a gotovo sigurno najlošiji film ovoga režisera, iako i on ima svojih momenata, pokušao je i sam autor romana William Peter Blatty potpisavši treći nastavak no i on je prošao daleko ispod ljestvice koju je postavio Friedkin. Ako zanemarimo parodiju "Reposessed", sa Leslie Nielsenom i Lindom Blair, glumicom koja je tumačila opsjednutu Regan u prva dva nastavka, "Exorcist" je napokon bio ostavljen na miru i to je tako trebalo ostati. Ali naravno – nije!

Recenzija: Dominion: Prequel to the Exorcist / VLADAVINA: PRIJE ISTJERIVAČA ĐAVOLA
Horor
Sergej Karov 1 1

Match Point / ZAVRŠNI UDARAC
(12.03.2006.)
Gem, set, meč!

Na životnoj prekretnici, bivši teniski profesionalac Chris Wilton se zaljubljuje u Chloe, sestru svog sparing partnera u tenisu, Toma. Tom je zaručen sa zavodljivom Nolom Rice, koja sa svojim seksipilom osvaja i Chrisa. Tomova majka i ne blista od sreće otkad je Tom zaručen sa Nolom, što uzrokuje opću paniku u cijeloj obitelji. Nola odlazi, a Chris se ženi sa Chloe. Kako bi stvari bile još složenije, Nola se vraća u grad i ponovno osvaja Chrisovo srce, koji je spreman ostaviti i svoju ženu zbog nje...

Recenzija: Match Point / ZAVRŠNI UDARAC
Drama / Triler / Romansa
Luka Barbir 1 1

Go West / GO WEST
(06.03.2006.)

Milan, koji iz ruralne i patrijarhalne srpske obitelji dolazi na studij u Sarajevo, upoznaje čelista Kenana koji mu postaje ljubavnik. Nakon opsade Sarajeva oni bježe u Milanovo rodno selo, gdje pokušavaju sakriti Kenana. Situacija za njih postaje sve težom iz sata u sat. Homoseksualizam je u zadnje vrijeme sve popularnija tema među filmašima. Kada to spojite sa našom, uvijek prisutnom temom rata, dobijete ubojitu kombinaciju.

Recenzija: Go West / GO WEST
Komedija / Drama
Jana Bušić 1 1

Walk the Line / HOD PO RUBU
(03.03.2006.)

Život čovjeka u crnom, legendarnog američkog country glazbenika Johnnyja Casha, bio je prošaran mnogim memorabilnim trenucima. Bratova pogibija u ranom djetinjstvu, ovisnost o tabletama i alkoholu, velika slava i odnos sa dugogodišnjom kolegicom, kasnije i suprugom June Carter tek su dijelovi bogatog mozaika čije je postavljanje na veliko platno na sebe preuzeo James Mangold.

Recenzija: Walk the Line / HOD PO RUBU
Drama / Glazbeni / Biografski
Luka Vukasović 1 1

The Life and Death of Peter Sellers / ŽIVOT I SMRT PETERA SELLERSA
(03.03.2006.)

Peter Sellers pedesetih je godina za kruh zarađivao radeći na BBC-jevoj radijskoj emisiji "The Goon Show". Smatrajući da njegov talent ne može na mediju takvog tipa doći do punog izražaja, Sellers se okreće filmu. Film prati raspon od trideset godina za vrijeme kojih se Sellers ženio četiri puta, postao globalna zvijezda kao smušeni inspektor Clouseau i surađivao sa velikanima industrije, bilo redateljskim (Stanley Kubrick, Blake Edwards), bilo glumačkim (Sophia Loren, David Niven). Također su u igri i njegovi zdravstveni problemi te čudan odnos s majkom.

Recenzija: The Life and Death of Peter Sellers / ŽIVOT I SMRT PETERA SELLERSA
Drama / Biografski
Luka Vukasović 0 0

The Longest Yard / ZATVORSKI KRUG
(28.02.2006.)

Bivša football zvijezda Paul Crewe poslan je na izdržavanje zatvorske kazne od tri godine nakon što prekrši uvjetnu kaznu koju je pak zaradio zbog namještanja rezultata. U zatvoru ga upravitelj, i sam ljubitelj footballa, pokušava nagovoriti da pomogne momčadi sastavljenoj od čuvara kako bi se vratili na stare staze slave i ponovno osvojili naslov. Crewe odbija, ali pristaje trenirati momčad sastavljenu od zatvorenika koja bi se u utakmici revijalnog tona suprotstavila čuvarima.

Recenzija: The Longest Yard / ZATVORSKI KRUG
Luka Vukasović 4 4

Munich / MUNCHEN
(23.02.2006.)

Nakon egzekucije jedanaestorice Izraelskih olimpijaca u Münchenu od strane terorističke organizacije Crni Rujan, Izraelska tajna služba Mossad šalje petoricu operativaca predvođenih Avnerom (Bana) u Europu kako bi eliminirali jedanaest imena koja su imala svoje prste u organizaciji münchenskog pokolja.

Recenzija: Munich / MUNCHEN
Akcijski / Drama / Povijesni
Luka Vukasović 2 2

Man in the Saddle / ČOVJEK U SEDLU
(08.02.2006.)

Owen Merritt (Randolph Scott) sitni je rančer koji je upravo doživio težak udarac. Njegova djevojka Laurie (Joan Leslie) upravo se treba udati za najbogatijeg čovjeka u kraju Willa Ishama (Alexander Knox). Kako jedna nevolja nikad ne dolazi sama, Owen upoznaje i novog Ishamovog predradnika (Fay Ducher) – a više je nego li očito da je čovjek sve prije nego li farmer. Sve karte su se posložile....žena koju vole dvojica muškaraca, ljubomora, pohlepa....samo je pitanje trenutka kada će izbiti sukob!

Recenzija: Man in the Saddle / ČOVJEK U SEDLU
Vestern
Sergej Karov 0 0

Corpse Bride / MRTVA NEVJESTA
(05.02.2006.)

Nakon što na probi dogovorenog vjenčanja iz nekoliko pokušaja krivo izgovori svoje zavjete Victoriji, mladić Victor posramljen odlazi u šumu. Vježbajući zavjete, Victor nakon nekog vremena ipak uspije i stavlja prsten na nešto nalik suhoj grančici. Međutim, riječ je o ruci mrtve nevjeste, koja nakon obreda odvodi Victora kao svog zakonitog supruga u svijet mrtvih, što ovome, razumljivo, i nije baš po volji.

Recenzija: Corpse Bride / MRTVA NEVJESTA
Animirani / Crna komedija
Luka Vukasović 9 9