Godina je 1864. i SAD se nalaze u vrtlogu građanskog rata. Usred pakla stalnih borbi jedan se ranjenik, južnjački vojnik Inman (Law) odlučuje na povratak kući, svojoj voljenoj Adi (Kidman). Povratak je težak, dugotrajan i opasan a Inam na putu susreće niz šarolikih namjrnika u čijim se osobnim pričama ogleda sva tragičnost i besmislenost velikog sukoba. Ada je pak sa druge strane prisljena ratnim (ne)prilikama mora naučiti živjeti samostalno bez očeve pomoći u čemu joj pomaže lutalica po imenu Ruby (Zelweger)...
Nevjesta AKA Crna Mamba AKA Beatrix Kiddo u drugom nastavku Kill Billa odrađuje drugi dio svoje smrtonosne liste. Nakon što je eliminirala Vernitu Green i O-Ren Ishi na red dolazi i ostatak Deadly Viper Assasination Tima Bud, Elle Driver i naravno sam Bill...
Riječ je o fascinantnom stominutnom razgovoru sa Robertom S. McNamarom, nezaobilaznom figurom u najosjetljivjem povijesnom razdoblju dvedesetog stoljeća. McNamara je naime bio savjetnik dvaju američkih predsjednika tijekom hladnog rata (J.F.Kennedya i Lydona B. Jonsona), aktivni sudionik razrješenja glasovite Kubanske krize i Ministar Obrane tijekom jedne od najtužnijih avantura SAD-a u njihovoj povijesti - Vijetnamskog rata.
Oscarom nagrađeni dokumentarac Michaela Moorea "Ludi za oružjem" ("Bowling for Columbine" - nazvanom po srednjoj školi Columbine u kojoj su učenici izvršili zloglasni masakr. Dva srednjoškolca iz gradića Littletona u Coloradu 20. travnja 1999. otišli su na kuglanje, a po završetku uzimaju automatske puške i municiju te u svojoj lokalnoj školi usmrćuju 12 đaka i jednog profesora da bi na kraju izvršili samoubojstvo) gdje autor razotkriva, kritizira i ismijava američku ljubav prema vatrenom oružju.
Dvije godine su prošle od događaja u prvom filmu, Peter Parker i dalje očajnički nastoji uskladiti svoj dvostruki identitet superheroja i običnog studenta. Njegov neobični "dar" sve brže postaje njegovo "prokletstvo" prijeteći da posve uništi odnose sa svima koji mu u životu nešto znače, što se poglavito odnosi na njegovu romansu sa M.J.
Ako je suditi po njegovim ekraniziranim pričama, Philip K. Dick očito je bio opsjednut borbom pojedinca s vremenskom dimenzijom posebice ako je taj pojedinac uskraćen za dio svog pamćenja. U „Blade Runenru“ imamo glavnog lika koji naganjajući replikante pokušava dokučiti dio svoje prošlosti, a samim time i svog identiteta, u „Total Recalu“ imamo čovjeka koji pod amnezijom pokušava povezati djelove slagalice ne bi li dokučio tko mu je namjestio, u „Impostoru“ čovjek preko noći postaje lovina gdje u frenetičnoj utrci za život pokušava dokučiti koliko ima istine u inputu da je on u biti neka sasvim druga osoba, dok u „Minority Reportu“ glavni junak vodi bespoštednu utrku s vremenom pogonjen time što je zavirio u budućnost i vidio svoju sudbinu.
U blokovima Novog Beograda najbolji košarkaš je Mačak koji živi od basketa 1 na 1. Druži se sa Ćimom i Slavkom, reperima sklonim sitnom kriminalu. Ćimetov brat duguje novac lokalnom kriminalcu Komi, i dok je on u zatvoru Ćime je primoran raditi za Komu te tako isplatiti dug. Ipak, na kraju će Mačak platiti dugove svih…
Ljubav je zapravo svuda oko nas - barem tako govori scenarist i redatelj Richard Curtis, i barem što se tiče ovog filma, sasvim sigurno je u pravu... Ljubav muči, provocira i, nadahnjuje svih: od novopečenog premijera neženje, koji se netom što uđe na vrata Downing Streeta 10 zaljubi u svoju suradnicu. Do pisca koji na jugu Francuske liječi svoje slomljeno srce i ponovno se zaljubljuje.
Odvjetnik Wendell Rohr ambiciozno priprema novi slučaj - zastupa udovicu koja tuži tvrtku što je proizvela pušku kakvom je ubijen njezin muž. Ne samo to, Wendell svoju tezu temelji na lakoći kupovine oružja te tvrtkinoj pasivizaciji ka crnom tržištu. Istovremeno, tvrtka je angažirala utjecaj-nog i beskrupuloznog Ranklina Fincha. Međutim, jedan od porotnika, Nick Easter ima svoja pravi-la i pojavljuje se kao treća zainteresirana strana u cijelom slučaju...
Smještena u turbulentnu 1996. godinu, istinita priča o irskoj novinarki Veronici Guerin snažna je priča o iskonskoj hrabrosti, poštenju i nepotkupljivosti. Ne samo to; priča je to i obrazac kako bi se trebalo i moralo djelovati s pozicije javne riječi koja toliko toga može uzburkati i promijeniti…