» resetiraj parametre

RECENZIJE
(Ukupno rezultata: 677)

« prethodna 21-30 31-40 41-50 51-60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 sljedeća »

The Royal Tenenbaums / OBITELJ ČUDAKA
(17.01.2003.)
"Obitelj čudaka" nastala je u scenarističkoj koelaboraciji Andersona i glumca Owena Wilsona koji u filmu glumi susjeda famoznih Tenenbauma, drogiranog pisca Elija Casha. Osim Owena Wilsona i izvrsnog Hackmana, u filmu glumi još niska poznatih filmskih lica: Gwyneth Paltrow, Luke Wilson, Anjelica Huston, Ben Stiller, Danny Glover i Bill Murray, a Alec Baldwin u filmu participira glasom, kao nepotpisani narator. kino

Recenzija: The Royal Tenenbaums  / OBITELJ ČUDAKA
Jurica Pavičić 0 0

Rollerball / ROLLERBALL
(15.01.2003.)
Cross (Klein) majstor je koturaljki. Pošto ima problema s policijom, pristaje potpisati ugovor za rollerball klub iz srednje Azije kojeg posjeduje bogati TV mogul Petrovich (Reno). Nakon jedne krvave nesreće na igralištu Crossova suigračica (Romijn) upozorava Crossa da vlasnik namjerno izaziva nesreće da bi podigao televizijsku gledanost. Novo saznanje Crossa i djevojku dovodi u opasnost. kino

Recenzija: Rollerball / ROLLERBALL
Jurica Pavičić 0 0

ROAD TO PERDITION / PUT DO UNIŠTENJA
(15.01.2003.)
"Road to Perdition" pripovijeda gangstersko-obiteljsku dramu situiranu u depresivni, zimski Midwest tridesetih. Zaplet Mendesova filma temelji se na čitavoj niski očinsko-sinovskih odnosa posloženih hijerarhijski i konfliktno. Junak Sullivan (Tom Hanks) revolveraš je koji radi za starog gazdu irske mafije Rooneya (Paul Newman). Rooney prema Sullivanu gaji odnos pokroviteljstva i uvažavanja, kao prema surogatnom sinu. Ali, upravo će sinovi zavaditi dvojicu patrijarha. kino

Recenzija: ROAD TO PERDITION / PUT DO UNIŠTENJA
Akcijski / Drama / Triler
Jurica Pavičić 0 0

RED DRAGON / CRVENI ZMAJ
(15.01.2003.)
Nakon što ga je doktor Lecter umalo ubio, Graham (Norton) se povukao iz FBI-ja i živi povučeno. Kad ubojica Crveni zmaj u mjesec dana ritualno izmasakrira dvije obitelji, Grahamov šef Crawford (Keitel) moli Grahama za pomoć. Graham traži pomoć od Lectera (Hopkins) koji, međutim, šifrirano pošalje ubojici poruku s Grahamovom adresom. Ubojica Dolarhyde (Fiennes) u međuvremenu upoznaje slijepu djevojku (Watson) i zaljubi se. U njemu se bore ubilački nagon i ljudska emocija. kino

Recenzija: RED DRAGON / CRVENI ZMAJ
Drama / Kriminalistički / Horor / Triler
Jurica Pavičić 0 0

Potonulo groblje / POTONULO GROBLJE
(15.01.2003.)
Ivan (Medvešek) vraća se nakon desetljeća lutanja u rodni grad, gdje želi razmrsiti prošlost vlastite obitelji. Grad je poluurušen, bujica ga postupno podriva, a napučuju ga čudaci koji snuju bijeg. Ivan upoznaje Marylin, poluludu djevojku koja pokušava naći ostavštinu koju su njeni bogati roditelji sakrili i pomrli. Da bi je našla, treba joj pomoć čovjeka koji razgovara s mrtvima. kino

Recenzija: Potonulo groblje / POTONULO GROBLJE
Jurica Pavičić 0 0

Pollock / POLLOCK
(15.01.2003.)
"Pollock" pripovijeda biografiju slavnog američkog slikara kroz prizmu njegova braka. Pollocka (Ed Harris) upoznajemo 1942., u vrijeme kad je neuspješni početnik koji živi na grbači brata. Na samom početku filma Pollock upoznaje Lee Krasner (Marcia Gay Harden), slikaricu koja s njim izlaže na kolektivnoj izložbi. Između Pollocka i Krasner razvija se prvo veza, a potom brak u kojem Krasnerova posve zapušta slikarsku karijeru i postaje Pollockov menadžer, portparol i agent. vhs

Recenzija: Pollock / POLLOCK
Drama / Biografski
Jurica Pavičić 0 0

The Pledge / ZAKLETVA
(15.01.2003.)
Jerry Black detektiv je odjela za umorstva u Nevadi. Na dan umirovljenja odlazi po posljednji put na mjesto umorstva da kolegama pomogne savjetom. Umorena je djevojčica u zabitom selu. Majka djevojčice, rigidna kršćanka, natjera ga da se zakune na raspelo da neće odustati dok ne pronađe počinitelja. Policija uskoro hapsi osumnjičenog - dementnog Indijanca. Uvjeren da je počinitelj još na slobodi, Black počinje privatnu istragu koja se pretvara u opsesiju. kino

Recenzija: The Pledge / ZAKLETVA
Drama / Kriminalistički / Triler
Jurica Pavičić 0 0

Panic Room / SOBA PANIKE
(15.01.2003.)

Meg (Foster) netom je razvedena supruga milijunaša koja sa kćerkom (Stewart) traži novi smještaj. Odabire staru višekatnicu na Manhattanu. Kuća u svom središtu ima blindiranu sobu sa sustavom nadzora koju je bivši vlasnik načinio i nazvao "soba panike". Prve večeri u kuću upadaju trojica provalnika koji vjeruju da je prazna. Majka i kći bježe u sobu panike, ali novac koji provalnici traže upravo je ondje.

Recenzija: Panic Room / SOBA PANIKE
Jurica Pavičić 0 0

Girlfight / BOKSAČICA
(15.01.2003.)
Junakinja "Boksačice" hispanska je cura iz Brooklyna koja želi poći putem Christy Martin. Diani Guzman u tome je zapreka otac, patrijarhalni macho koji vjeruje da gimnastičke dvorane nisu za cure i gunđa što mu kći baš nikad ne nosi suknju. Na boks zato tjera Dianina brata, senzibilnog mladića s artističkim sklonostima. Brat i sestra na koncu se dogovore da će ona umjesto brata trošiti novac koji otac daje za boksačke instrukcije. Tajnu mogu skrivati sve do časa kad Diana na počne službeno nastupati u borbama. vhs

Recenzija: Girlfight  / BOKSAČICA
Jurica Pavičić 0 0

Enough / SAD JE DOSTA
(15.01.2003.)

Slim (Jennifer Lopez) upoznaje pažljivog, zgodnog i imućnog poslovnog čovjeka Mitcha (Bill Campbell). Ubrzo se žene i dobiju dijete. Njen se brak doima savršenim sve dok ga ne zasjeni bračna preljuba. U trenutku kad Slim otkrije preljubu, njen se suprug razotkriva kao monstrum: mlati je, drži silom u pokornosti, ne dopušta joj bijeg. Kad Slim konačno pobjegne i odvede sa sobom dijete, njen suprug će upregnuti svoj novac i policijske veze da dijete i nju vrati. Slim mijenja adrese i imena putujući diljem SAD. Mitch je stalno pronalazi, s tim da je ovaj put odlučan otići korak dalje, ubiti je i vratiti djevojčicu. S obzirom da su joj pravna sredstva nedostatna, Slim se odlučuje na direktno sučeljavanje sa suprugom.

Recenzija: Enough / SAD JE DOSTA
Drama / Triler
Jurica Pavičić 0 0