95 min
2003
The In-Laws

Recenzija: OBITELJSKE VEZE / The In-Laws

Recenzija: OBITELJSKE VEZE / The In-Laws OBITELJSKE VEZE
(The In-Laws)

Spojite Alberta Brooksa i Michael Douglasa u ovaj remake filma iz 1979 godine o tajnom CIA agentu koji donosi posao u svoj privatni život i otvori živi pakao za svoje najbližnje. Ako je pogled na stražnjicu Alberta Brooksa dok izlazi iz Jacuzzia u tangama za vas komedija onda će vas ovaj film oduševiti. Jako je puno komedija napravljeno tako da jednostavno živi od fora i gluposti a pati na priči, In-Laws ništa ne mjenja u tom spektru ali zato to radi sa stilom.

OBITELJSKE VEZE / The In-Laws

Film počinje sa standardnim špijnskim introm u film a taj je nekakva lokacija u svijetu i zatim kompjuterska slova na kojima piše ime te lokacije i vrijeme. Ta prva scena zbunila je većinu ljudi koji su bili u kinu i samo sam čuo pitanja tipa: "zar mi gledamo pravi film?", "kaj je to?", "Spy-kids?". Prvih recimo pola minute ili čak i više kako je u kadru jedan tipični europski grad u noći, većina je posjetitelja bila na stand by-u misleći kako je ovo krivi film. Osjećao sam probleme koji se vrte gledateljima po glavi, problemi kao "Joj sad će morat mjenjat traku pa moramo čekati" ili "nadam se da će se netko dignuti i reći da gledamo krivi film". No pojavom Douglasa osječao sam nekakvo olakšanje među su-gledaocima, svi su odjednom počeli komentirati i pričati međusobno, vjerovatno su rekli "Ahh.. dobro, već sam mislila/o...".

Michael Douglas je Steve Tobias, tajni agent CIA-e kojem je posao važniji nego njegov sin Mark (Ryan Reynolds) ili njegova bivša žena Judy (Candice Bergen). Kako stvari stoje, Mark se sprema na ženidbu sa Melissom (Lindsay Sloane), njeni roditelji Jerry (Albert Brooks) i Katherine (Maria Ricossa) još nisu upoznali Markove roditelje ali naravno inzistiraju na tome. Konačno, Markov otac tj. Steve Tobias upoznaje se sa drugom stranom buduće obitelji no stvari se isprepleću i tako vrlo kulturan doktor za stopala (Jerry) slučajno načuje jedan od tajnih planova Stevea Tobiasa. To "otkrivenje" ima utjecaja na cijelu nadolazeću radnju jer Jerry (koji misli da Steve radi kao serviser/prodavač kopirnih strojeva) misli da je Steve u velikim problemima sa mafijom itd. Pitanje je da li će obojica preživjeti dovoljno dugo da vide ženidbu svoje djece. Film se odjednom preokrene i vidimo kako Jerry putuje po svijetu sa Tobiasom (iliti gospodinom Xerox-om) i upoznaje se sa internacionalnim dilerima oružja u Francuskoj, skače padobranom sa jedne New Yorške zgrade itd. Jerry čak uspije zadobiti i nadimak, Tobias ga umješa u svoj posao sa Francuskim dilerom po imenu Thibodoux (David Suchet, poznat kao "Poirot") i kaže mu kako Jerrya znaju pod imenom "Black Cobra" - Thibodoux, inaće prikriveni homoseksualac koji ne voli homoseksualce ali voli biti u muškom društvu - ga instantno zavoli.

Film "The In-Laws" je definitivno jedno od većih iznenađenja jer foršpan za sami film nije bog-zna-što i ne prikazuje pozitivni doživljaj koji imate nakon što ga pogledate. Nisam imao pojma da će ovaj film biti toliko smješan koliko je, čudna postava glumaca tj. križanje Douglasa i Brooksa je ispala super kombinacija.
Brooks je potpuno smješan i njegov neurotični "nevini" look izgleda kao da je direktna kopija Woody Allena - isto tako tu su i neke nezaboravne scene kada Brooks upoznaje svijet špijuna i kriminalni underground. Douglas izgleda kao da ponovno glumi svojeg Jack Coltona, tj. lika kojeg je glumio u "Romancing The Stone", definitivno ima neke sličnosti i da budem iskren, stvarno paše. Cijela postava sporednih glumaca je manje-više ok, Ryan Reynolds definitivno ima karijeru i jedino mi je žao što je toliko malo u samom filmu, kao i svi ostali sporedni glumci koji su tu jer su upravo sporedni.

Isto tako u filmu je jako zanimljivo korišten soundtrack tako da je recimo na početku filma kada vidimo Douglasa u jednoj od svojih misija "bijega pred zločincima" sa jurnjavom autiju, pucnjevima i eksplozijama a muzička podloga je Paul McCartneyeva poznata James Bond tema "Live & Let Die". To je super aditiv filmu a i daje mu poveći "spy-feeling". Kroz cijeli film je isto tako manje-više poznata muzika i vrlo dobro uveličava scene - zapravo, odjednom se na jednoj lokaciji na scenu popnu "KC & the Sunshine band".

Sve u svemu "The In-Laws" je dobra komedija koja je napravljena sa dobrim glumcima i cijela situacija "ja sam CIA-in agent a ne prodavač kopirki" je premda već viđena u sličnim oblicima ipak vrlo dobro napravljena.

« povratak Philatz