20th Century Fox, SAD
84 min
2003

Recenzija: POGREŠNO SKRETANJE / Wrong Turn

Recenzija: POGREŠNO SKRETANJE / Wrong Turn POGREŠNO SKRETANJE
(Wrong Turn)

Film počinje sa Chrisom koji je pseudo doktorsko/studentski tip, on prolazi kroz "Appalachiu" i na putu je prema "Raleighu" jer tako ima nekakav razgovor. Na njegovu nesreću, u prometu nastane gužva a njemu se žuri i on odluči otići s ceste i krenuti dalje po svom. Dok on tako putuje nekakavim cestama - slučajno izbije sudar sa nekoliko kampera. Mobiteli su (naravno) van dometa tako da njih četvero ide tražiti pomoć, dok dvoje ostaju iza kako bi se drogirali i sexali (!).

POGREŠNO SKRETANJE / Wrong Turn

A svi znamo i 1000+ puta smo vidjeli što se dešava mladim parovima u šumi kada rade takve stvari. Četvorka hoda i hoda dok ne naiđe na staru kuću, izgleda kao da nitko nije kod kuće i oni ulaze u nju - pronalazeći razne čudne stvari, oni pretpostavljaju da je ta kuća povezana sa kanibalima. Daljni razvoj događaja i priče se vrti oko njih četvero kako trče od tri čudovišta koja izgledaju kao braća "Slotha" iz "The Goonies-a". Naravno, četvorka upada u sve moguće predvidive situacije.

Ponekad pogledate film i mislite si: "pa kako je ovo moglo dobiti odobrenje za snimanje". Naravno, ima puno loših filmova svake godine ali svaki film se barem pokuša razlikovati od prijašnjeg, ili možda ne. Odjednom, naiđe film poput "Wrong Turn" koji je toliko nevjerovatno neoriginalan da se svaki filmofill mora jednostavno smijati i smijati do iznemoglosti.

Ovaj film proizlazi iz iste vene kao i remake "The Texas Chainsaw Massacre" i "Freddy Vs. Jason", zbunjujući nas sve jer ne razumijemo da li je to sve jedna velika šala ili se redatelj stvarno trudio dok je radio film i htio napraviti nekakav kultni horror. Da je "Wrong Turn" izašao prije recimo deset godina, onda bi to bio "boom" ali u vrijeme kada nas je poharala trilogija "Scream" i filmovi poput "Scary Movie" (koji su pritom totalno ismijali taj žanr), "Halloween" i "I know what you did last summer", za ovaj film jednostavno nema mjesta.

Glavni strah u "Wrong Turnu" se oslanja na krvi i "piljenju". Negativci koji su ružni veliki "redneckovi" su jedino opisani na početnu filma preko novinskih papira, tokom cijelog filma mi se ne upoznajemo sa njihovim motivima, zašto zapravo jedu ljude i zašto ubiju sve osim glavne "zvijezde" ovog filma. Film je prosječan ali ipak nije dostojan jednog thrillera a pogotovo horrora. Nakon nekog vremena u filmu, jednostavno vam postane svejedno da li će likovi u istom preživjeti ili umrijeti. U drugu ruku, "Wring Turn" je večernji horror film i preporučio bih ga onima koji žele vidjeti krvi i osjetiti malo lupanja srca.

« povratak Philatz