Continental Film
110 min
2003.
The League of Extraordinary Gentlmen
engleski, ruski
engleski, hrvatski, slovenski, ruski
Audio Commentary by Producers Don Murphy and Trevor Albert and Actors Jason Flemyng, Tony Curan and Shane West; Audio Commentary by Jacqueline West, John Sullivan and Matthew Gratzer - Matters of Pre Visualisation; Stills Gallery; Assembling The League; Deleted Scenes; Extended Scenes; Behind The Fantasy; European Premieres; 2 Trailers; TV Spots; Posters

Jo¹ nema komentara na ovu recenziju

Trenutno niste ulogirani pa ne mo¾ete ni dodavati komentare
Recenzija: DRU®BA PRAVIH D®ENTLMENA  / The League of Extraordinary Gentlmen

Recenzija: DRU®BA PRAVIH D®ENTLMENA  / The League of Extraordinary Gentlmen DRU®BA PRAVIH D®ENTLMENA
(The League of Extraordinary Gentlmen)

Jo¹ jedna u nizu strip adaptacija i to ne po ¹tancanim Marvelom radovima nabildanih i svemoguæih superjunaka, veæ po zamisli otkaèenog Alana Moorea (From Hell): engleska kraljica Victoria okuplja nekolicinu èuvenih literarnih junaka (Nevidljivog èovjeka, Dr. Jekylla, Mina Harker kapetana Nema, Toma Sawyera, Doriana Graya......), kako bi stali na put megalomanskom luðaku, koji prijeti zapoèeti svetski rat. Sve ih predvodi legendarni junak Allan Quattermain...

DRU®BA PRAVIH D®ENTLMENA  / The League of Extraordinary Gentlmen

Izvrsna i inventivna ideja (strip predlo¾ak) i zanimljiva glumaèka posada (s jo¹ uvijek ¹armantnim ©kotom Seanom Conneryem) garantirali su ako ne uzbudljivih, onda barem zabavnih dva sata.

liga
liga

Mo¾da da je projekt pao u ruke Spielbergu iz njegovig najboljih dana (Indiana Jones, Ralje...), ali Stephen Norrington jednostavno se nije uspio nositi s tolikom kolièinom bitnih stvari i ljudi, u svakom trenutku znajuæi da mo¾e raèunati i na raèunalnu logistiku. Èini se da je njegovu ¹lampavost na setu slijedila i glumaèka ekipa (Connery se s njim otvoreno posvaðao i doveo cijeli projekt u pitanje, premda je jedan od producenata) koja je u konaènici samo odradila ugovore u filmu koji se od potencijalnog velikog hita izrodio u ¹tancerajski B-proizvod. U kojem je izgleda bilo najva¾nije uni¹titi Veneciju, bastion evropske kulture - no, nije prvi put da tako ne¹to do¾ivljavamo od Jenkija. Konstatirajmo jo¹ jednom, ¹teta krajnjeg rezultata jer je time uni¹tena moguænost nastavka, a to predlo¾ak zaslu¾uje. Ovako æe se te¹ko tko usuditi financirati veæ jednom uprskanu ideju...

liga
liga
« povratak Vlado Ercegoviæ