116 min
2003.
Lavirint

Recenzija: LABIRINT / Lavirint

Recenzija: LABIRINT / Lavirint LABIRINT
(Lavirint)

Glavni junak - Pop, mučen tajnom smrti prijatelja iz mladosti i suočen sa izdajom, poslije 20 godina provedenih u inozemstvu, vraća se u zemlju. No, problemi i dalje ne bježe od njega: predmet je ljubomornih ispada nove poznanice i njene kćeri, da bi u konačnici postao žrtvom misterioznih događaja koji će ga dovesti do mjesta za koje nije ni sanjao da postoji te do odgovora na pitanja koja nije ni znao da će ih netko otvoriti..

LABIRINT / Lavirint

Suvremeni triler smješten u današnji Beograd, na lokacijama Dorćola i Kalemegdanske tvrđave. Tajne iz prošlosti grada na ušću Save u Dunav i misteriozne arijanske sekte koje su nekada djelovale na ovim prostorima ostavljaju neizbrisiv pečat u životima današnjih likova i određuju sudbine ljudi tijekom mnogih vjekova. U priči su tijesno isprepleteni prošlost, sadašnjost i budućnost, koje utječu na živote glavnih likova.

lav
lav

Godinama sam, gledajući posrnulu hrvatsku kinematografiju, pomalo glorificirao srpsku vještinu pisanja i glume, te vitalnu kinematografiju koja iz godine u godinu bilježi hitove i nevjerojatnu posjećenost. Sve izrečeno većinom je bilo vezano uz rani zamah devedesetih (Rane, Lepa sela lepo gore, Do koske, Stršljen…), da bih se gledanjem posljednjih nekoliko radova razočarao: najprije "Zonom Zamfirovom" (nevjerojatno je da je onako tanku priču i loše režiran film gledalo preko miljun ljudi), a sad i "Labirintom" koji je imao sve uvjete da bude izvrstan film. Najprije, osobna priča glavnog protagonista povezana s mistikom drži vodu, ali ono što vas od prvog trenutka počinje iritirati jesu glumačke izvedbe. I to najviše glumačkog doajena Dragana Nikolića koji kao da se prvi put našao ispred kamere. A njegov primjer slijedili su nažalost i drugi. Da je redatelj Lekić uspio srediti glumački ansambl, ocjena bi bila puno veća, ovako je to, mada gledljivo, ispod prosjeka...