League of Extraordinary Gentlemen

Jo nema komentara na ovu recenziju

Trenutno niste ulogirani pa ne mo緀te ni dodavati komentare
Recenzija: DRU瓸A PRAVIH GENTLEMENA / League of Extraordinary Gentlemen

Recenzija: DRU瓸A PRAVIH GENTLEMENA / League of Extraordinary Gentlemen DRU瓸A PRAVIH GENTLEMENA
(League of Extraordinary Gentlemen)

Evo nam me饀 recenzijama i VHS izdanja filma 鑙ju ste recenziju DVD izdanja ve odavno mogli pro鑙tati na Popcornu, no nije se s gorega na kratko osvrnuti na film koji je od potencijalno izvrsne i inovativne ideje Alana Moorea, redateljskom 筫prtljavo规u redatelja Bladea, Stephena Norringtona, pao vi筫 nego nisko. Sean Connery je 鑙ni se s godinama kao vino. ﹖o stariji, to kiseliji. Ne znam kako druga鑙je protuma鑙ti za箃o je starom ﹌otu trebalo uvla鑕nje u ovaj projket, i to ne samo kao glavnog glumca, ve i kao jednog od producenata.

DRU瓸A PRAVIH GENTLEMENA / League of Extraordinary Gentlemen

Lako je biti ged緊 nakon bitke, no s obzirom na Seanovo zanatsko iskustvo, 鑙ni mi se da je me箃ar trebao predvidjeti da 鎒 ovaj projekt biti jedan od onih kojih 鎒 se u budu鎛osti (nek ga po緄vi Bog) sa 綼lom sje鎍ti.

Dru綽a neobi鑞e gospode bratija je slo緀na od likova iz znane nam literature, a koja se udru緐je kako bi stali na kraj jo jednom starom literarnom znancu, najve鎒m neprijatelju Sherlocka Holmesa, doktoru Moriatiu koji je odlu鑙o zavaditi svjestke sile te ih uvu鎖 u rat u kojem bi on, naravno, profitirao. Dru綽u 鑙ne stari avanturist Allan Quatermain, kapetan Nemo (Nautilus je jedan od rijetkih svjetlih trenutaka u filmu), lovac na nadnaravna bi鎍, suradnica legendanrog lovca na Drakulu Van Hellsinga i sama vampir, prelijepa Mina Harker, nevidljivi 鑟vjek, Dorian Gray, Tom Sawyer, te Dr. Henry Jekyll sa svojim alijasom gospodinom Edwardom Hydeom.

Ve nakon pola sata gledanja shvatiti 鎒te da je tempo filma proma筫n za nekoliko taktova, te da bi se do konca filma trebao desiti nevjerovatni zaokret koji bi spasio film. Zaokret se na 綼lost ne de筧va, a sve u 箃o se redatelj pouzdao izvedeno je bijedno. Ne sje鎍m se kad sam vidio tako lo筫 CGI efekte u tako modernom filmu, a pojedine scene izgledaju groteskno, na rubu sa綼ljenja. Dobra baza, lo scenario, lo筧 monta綼 i ispod prosje鑞a gluma sa sporadi鑞im bljeskovima Conneryja, previ筫 je lo筰h stvari koje je ovaj film morao podnijeti. Ako vam se gledaju Quatermainove avanture, radije si nabavite «Allan Quatermain and the Lost City of Gold» ili «Rudnike kralja Solomona» sa simpati鑞im Richardom Chamberlainom u naslovnoj ulozi. Filmovi su sublentavi, ali barem nude neskrivenu i nepretencioznu zabavu, a i Sharon Stone se ne箃o vi筫 筫ta kadrom nego li Petta «Nikkita» Willson u Ligi pravih d緀ntlmena.

« povratak Zoran 甿iri