infobox: ZAPRAVO LJUBAV (Love Actually)

ZAPRAVO LJUBAV
Love Actually
Richard Curtis
Richard Curtis
Bill Nighy, Colin Firth, Sienna Guillory, Liam Neeson, Emma Thompson, Lulu Popplewell, Keira Knightley, Hugh Grant, Laura Linney, Alan Rickman, Billy Bob Thornton, Lúcia Moniz, Julia Davis, Martine McCutcheon, Rowan Atkinson, Ivana Miličević, Elisha Cuthbert, Claudia Schiffer, Shannon Elizabeth, Denise Richards
Komedija / Romansa
Working Title
129 min
2003.
Love Actually

Recenzija: ZAPRAVO LJUBAV / Love Actually

Recenzija: ZAPRAVO LJUBAV / Love Actually ZAPRAVO LJUBAV
(Love Actually)

Ljubav je zapravo svuda oko nas - barem tako govori scenarist i redatelj Richard Curtis, i barem što se tiče ovog filma, sasvim sigurno je u pravu... Ljubav muči, provocira i, nadahnjuje svih: od novopečenog premijera neženje, koji se netom što uđe na vrata Downing Streeta 10 zaljubi u svoju suradnicu. Do pisca koji na jugu Francuske liječi svoje slomljeno srce i ponovno se zaljubljuje.

ZAPRAVO LJUBAV / Love Actually

Od udane žene koja misli da gubi svog supruga. Do mlade nevjeste koja pogrešno protumači poteze najboljeg prijatelja svog muža. Od školarca koji pokušava privući pozornost najpopularnije djevojke na školi. Do udovca (L.Neeson) koji se trudi povezati sa sinom kojeg jedva poznaje. Od u ljubavi nesretne menadžerice koja sreću potraži u uredskoj aferi. Do ostarjele, oguglale rock zvijezde koja sanja svoj come back. Ljubav izaziva kaos za njih sve. Svi ti londonski životi i sve te njihove ljubavi susreću se i zapliću a svoj klimaks doživljavaju baš na Božićnu večer…

la

Ne dozvolite da vas zavede ovoliki popis glumaca (i to je samo dio) kao što je zaveo potpisnika ovih redova: toliko imena, kako svima osigurati prostor i doličnu minutažu, pri tome ostati svoj i uz sve to napraviti vrstan film. Ne biste vjerovali - sve je to uspjelo Richardu Curtisu u veliku slavu romantike, ljubavi i dobrih vibracija. U nešto više od dva sata imate uzvraćenih i neuzvraćenih ljubavi, nesretnih i sretnih, preljuba i onih koji to nisu, političke korektnosti, glazbene nostalgije te britanskog obračuna s mrskim Amerikancima (makar je sve to plakatno, znamo kako se saginju pred velikim bratom). Sve se to događa uoči božićnih praznika s jednom jedinom, jasnom poru-kom: ljubav je svuda oko nas i svatko od nas pronaći će osobu svog života. Kad-tad! Jednostav-no, "Zapravo ljubav" je film koji s guštom mogu i možete preporučiti bilo kome, svim generacijama i spolovima jer je to film izvrsno napisan i odglumljen, sa zdravim porukama i situacijama koje će vam ponekad izmamiti suze ali puno češće smijeh. Sasvim sigurno film nakon kojeg ćete se lijepo osjećati!