Harryeva majka, Sara (Ellen Burstyn), potpuno opčinjena televizijom ovisnik je druge vrste. Uhodanim, gotovo ritualnim, slijedom ona zamijenjuje jedan ukradeni televizor novim (krade ih naravno Harry kako bi njihovom prodajom u obližnjoj zalagaonici dobio novac neophodan za kupnju heroina) u grčevitom nastojanju da ne propusti ni jednu epizodu bizarnog Tappy Tibbons TV showa. Kada jednog dana dobije obavijest iz studija da je baš ona odabrana za nastup u slijedećoj njegovoj epizodi, gospođa Goldfarb vadi iz ormara svoju omiljenu crvenu haljinu i užasnuta shvaća kako u istu više ne može stati. Obrativši se liječniku Sara dobija recept za dijetetske pilule koje umjesto da brzo i bezbolno riješe njezin problem kod nje uzrokuju novu ovisnost i ona ubrzo postje pravi tabletoman. Četverotkut nesretnika zatvara Harryev prijatelj Tyrone, čovjek čiji su optimizam i vedra narav poodavno poklekli pod pritiskom svakodnevnog preživljavanja na ulicama Brooklyna.
Kao drugi korak svoje redateljske karijere, nakon briljantnog prvijenca "PI" (1998. godine), Darren Aronofsky izabrao je težak i vrlo rizičan posao filmske adaptacije "Rekvijema za snove" novele Huberta Selbyja objavljene 1968. godine. Ovaj mračni književni pogled na mučni unutrašnji svijet ovisnika materijal je na kojem bi mnogi redatelji bolno polomili zube no to nije slučaj kod Aronofskog.
Svojim jedinstvenim i vizionarskim redateljskim stilom, frenetičnog ritma i sa gotovo kirurškim osjećajem za uznemirujuće detalje, koji bez pretjerivanja u mnogome podsjeća na Hitchkoka iz njegovih najboljih dana, Aronofsky u potpunosti i na zaista dojmljiv način uspijeva dočarati priču o četvoro običnih ljudi čiji su isprepleteni životi do vrha ispunjeni posvemašnjim beznađem. "Rekvijem za snove" besprijekorna je i beskompromisna filmska analiza ovisnosti, vizualno fascinantan, psihološki krajne uznemirujuć uvid u mentalna stanja ovisnika, čijih posljednjih pola sata bez zadrške koknkurira za najstrašnijih 30 minuta ikada snimljenih. |