Jesi gledao ili pišeš napamet?
Komentar: DarkMauL 09.12.2005.

Re: REVOLVER / Revolver
Pišem napamet! Ali nijedan film ne zaslužuje jednu kokicu... Barem jedan i pol.... zbog Liotte!;)
Komentar: Delboy 10.12.2005.

Re: REVOLVER / Revolver
jednu kokicu film svakako zaslužuje barem prema izbor uglavnih glumaca i što je Ritchie napravio kind of hommage "Usual Suspectsima" sa zgodnom "The Greatest trick that * ever pulled was...". Volim taj engleski filmski kriminalistički milje, al ovo zadiranje u višestruke ličnosti i ostala pseudopsihološka sranja na krivi način mi se ne dopada. Machinist, Identity ili prva dva Ritchijeva to da...
Komentar: DeeCay 29.12.2005.

Re: REVOLVER / Revolver
Wow.
Komentar: sunny 14.01.2006.

Re: REVOLVER / Revolver
Zahvaljujući ovoj recenziji ovaj sam film dugo izbijegavao pogledati. Sad kad sam ga pogledao, žao mi je što ga nisam nastavio izbijegavati.
Komentar: Chris Stevens 23.07.2006.

Recenzija: REVOLVER / Revolver

Recenzija: REVOLVER / Revolver REVOLVER
(Revolver)

Bio jednom jedan filmaš...

Nakon sedam godina provedenih u zatvoru, Jake Green se odluči nadoknaditi propušteno vrijeme. Nakon što operuša lokalnog moćnika Machu, ovaj naruči njegovo ubojstvo, a Jakea spašavaju Avi i Zack, tajanstveni dvojac s ambicijom da postanu zelenaši, a potom i nešto utjecajniji kriminalci.

REVOLVER / Revolver

Kad je prije tri godine Guy Ritchie predstavio svoj novi film, romansu "Swept Away" sa suprugom mu Madonnom u glavnoj ulozi, drastično si je smanjio reputaciju filmaša zaslužnog za odlične "Lopove, ubojice i dvije nabijene puške" i još bolji "Zdrpi i briši". Dok je glavna odlika dvaju prvijenaca bila kombinacija mnoštva likova i pripadajućih im zapleta i raspleta, jakog humora i eksplozivne režije, Madonnino čedo uglavnom je bilo smiješno jer je bilo loše.

Da je riječ o trenutnom nedostatku inspiracije trebao je potvrditi "Revolver", netom izašli Ritchiejev film kojim se na prvi pogled vratio onome što je najbolje radio. Iako je sadržaj filma krio kao zmija noge, čime si je bespotrebno povisio očekivanja, na bespućima Interneta se moglo naići na nekoliko detalja koji su podgrijavali nadu obožavatelja da se majstor vraća u formu. Nažalost, sve skupa se pretvorilo u veliko zavaravanje, budući da je "Revolver" čak i lošiji film od "Swept Away", ukoliko se nešto takvo može zamisliti.

Jedina paralela koja se može povući između ovog filma i obožavanog dvojca je pojava Jasona Stathama. Gotovo sve ostalo je šupljikavo, neispirativno i jednostavno – loše. Između nesuvislog početka u kojem smo bez pardona bačeni u kockarnicu, a zatim promptno izbačeni iz nje, bespotrebnog citiranja Julija Cezara, kratkih lekcija o prijevari putem šahovskih partija, lika koji tumači Liotta koji dobar dio vremena na ekranu provodi u donjem rublju i tajanstvenog ultimativnog gangstera teško je izdvojiti sitnicu koja dominira svojom glupošću. Osim što su brojne, redom su prilično glupe, a ne treba ni spomenuti, i suvišne.

Svi navedeni detalji bi se mogli i progutati da je film kao cjelina vrijedi nekog vraga. Ali, upravo tu stiže i najveće razočaranje, jer se u filmu naprosto ne radi o ničemu. Malo toga je čovjeku jasno, a već spomenuti nesuvisli početak prati i deset puta gori kraj. Taman kad očekujete objašnjenje svih nebuloza koje je autor natrpao u film, svjetla kino dvorane se započnu paliti. E, neće ići.

Jedino što bi moglo proći kao ritchiejevsko je sekvenca u kojoj vrhunski plaćeni ubojica Sorter čisti brojčano nadmoćne protivnike u jednom stanu, ali samo na račun toga dati filmu ocjenu višu od minimalne je van pameti. Umjesto da pokopa dvojbe nastale prije tri godine, "Revolver" je pokopao tek svog autora. Jedan flop se može oprostiti, pa i zaboraviti, ali što se mene tiče, Guy Ritchie više ne spada u skupinu pretjerano dragih mi filmaša. Nekoć prvenstveno poznat kao tip koji radi odlične filmove (makar oni bili na sličnoj bazi), danas tek Madonnin suprug kojem su se jednom davno dogodili "Lopovi, ubojice…" i "Zdrpi i briši".