Ne stignem pročitati recenziju, ali vi komentirajte... ;-)

>>Del, u životu nisam vidio nepotrebniji komentar.

:-> hehe....

>>Zaslužuje tri kokice al ja bi mu dala tri ipo...uglavnom zbog Chrisa Evansa ;)

Ja bi filmu dao tri i po, ali sam i na filmskom dao ocjenu više zbog Albe... :-)
Komentar: Delboy 25.12.2005.

ne više od dvje kokice... Ne sviđa mi se što Jessica Alba postaje sinonim za strip ekranizacije.
Puno nezanimljiviji i tromiji od alike filmova. Odnosi među likovim su više nego jadni (za dramu treba pogledati Hulka), nerazrađeni. Od scenarista i jednog od kreatora Twin Peaksa očekivao sam puno više...
Komentar: DeeCay 29.12.2005.

Recenzija: FANTASTIČNA ČETVORKA / Fantastic Four

Recenzija: FANTASTIČNA ČETVORKA / Fantastic Four FANTASTIČNA ČETVORKA
(Fantastic Four)

Skupina od četvero znanstvenika predvođena zanesenjakom Reedom Richardsom i financijerom putovanja, biznismenom Victorom Von Doomom, krenu istražiti kozmički oblak karakteristikama sličan oluji koja je možda pokrenula život na Zemlji. Međutim, zbog pogreške u proračunu, oluja do svemirske stanice na kojoj se ekipa nalazi stiže prerano i svi bivaju izloženi radioaktivnom zračenju, te 'zarade' različite sposobnosti. Iako nevoljko, malo-pomalo prihvaćaju novonastalo stanje i postaju Fantastična četvorka, sa samim Victorom kao prvim suparnikom.

FANTASTIČNA ČETVORKA / Fantastic Four

Iako se kao novi početak prenošenja strip junaka na filmsko platno uzima Burtonov "Batman", trend je uistinu uzeo maha tek u posljednjih pet-šest godina dolaskom Singerovih "X-Mena" i Raimijevog "Spidermana". Kako su u međuvremenu ekranizirani Hulk, Catwoman, Punisher, Hellblazer (poznatiji kao Constantine), Hellboy i ini, a u pripremi je i povratak Supermana, bilo je tek pitanje vremena kada će svoju prezentaciju dobiti i Fantastična četvorka, jedan u nizu stripova Stana Leeja i njegovog Marvela.

Ono što "Četvorku" odvaja od gorenavedenih junaka, tj. filmova o istima, je izostanak zvučnih glumačkih imena, naravno izuzmemo li pojavu jednog od trenutnih idola uspaljenih tinejdžera, Jessice Albe. Dok su čak i izvrsni "Izbavitelji", koji inače ni ne kriju kako su dobar dio inspiracije crpili upravo od četvorke (dakako, govorimo isključivo o sposobnostima kojima raspolažu članovi obitelji Parr), imali jednog Samuela L. Jacksona i Holly Hunter, "Četvorka" je svoj imidž gradila isključivo kao ljetna blockbuster atrakcija.

Ono što također odvaja ovaj film od konkurentnih je pristup temi. "Četvorka" je u prvom redu lepršav, brzopotezan i zabavan film sa nekolicinom vizualno iznimno atraktivnih sekvenci, detalja iz svakodnevnog života nekoga tko posjeduje supermoći (Johnny koji na dlanu pravi kokice, Reed koji fleksibilnost koristi da bi se što kvalitetnije obrijao), ali i izostankom onoga što u dobrom dijelu recentnih superhero filmova dobijemo ako zagrebemo ispod površine – ovdje nema ljudske drame, preispitivanja samog sebe, pitanja o različitosti i toleranciji i demonstracije izoliranosti. Dapače, četvorci se kliče i smatra ih se junacima gdje god se pojave. Kao neobavezna zabava (znana i kao popcorn flick), film je nedvojbeno uspio, ali za nešto veću ocjenu se ipak trebao malo više potruditi.