infobox: ZATVORSKI KRUG (The Longest Yard)

ZATVORSKI KRUG
The Longest Yard
Peter Segal
Sheldon Turner
Adam Sandler, Chris Rock, James Cromwell, Nelly, William Fichtner, David Patrick Kelly, Tracy Morgan, Cloris Leachman, Burt Reynolds, Michael Irvin, Bill Romanowski, Brian Bosworth, Terry Crews, Nicholas Turturro, Bill Goldberg, Kevin Nash, Steve Austin, Bob Sapp, Steve Reevis, Lobo Sebastian, Dalip Singh
A Happy Madison/MTV Films
Paramount Pictures/Columbia Pictures
113 min
2005.
The Longest Yard

Re: ZATVORSKI KRUG / The Longest Yard
već je i THE MEAN MACHINE - bio remake Aldricheva filma....
ni jedan nije došao ni blizu originalu mada ni orginal ne smatram pretjerano dobrim iako je Aldrichev
Komentar: Rommel 28.02.2006.

Re: ZATVORSKI KRUG / The Longest Yard
Manje više se sa svime slažem... Samo bi moja ocjena bila za cijelu koku više... A mogla je i tebi kako si napisao dosta dobrih stvari u recenziji...
;)
Komentar: Delboy 01.03.2006.

Re: ZATVORSKI KRUG / The Longest Yard
Uvodna scena sa Courteney Cox je odlična, nakon toga film postaje živi užas.

1/5.

Re: ZATVORSKI KRUG / The Longest Yard
@ moore - Kao da ti znaš šta je to živi užas :p
Komentar: Dragonrage 16.10.2007.

Recenzija: ZATVORSKI KRUG / The Longest Yard

Recenzija: ZATVORSKI KRUG / The Longest Yard ZATVORSKI KRUG
(The Longest Yard)

Bivša football zvijezda Paul Crewe poslan je na izdržavanje zatvorske kazne od tri godine nakon što prekrši uvjetnu kaznu koju je pak zaradio zbog namještanja rezultata. U zatvoru ga upravitelj, i sam ljubitelj footballa, pokušava nagovoriti da pomogne momčadi sastavljenoj od čuvara kako bi se vratili na stare staze slave i ponovno osvojili naslov. Crewe odbija, ali pristaje trenirati momčad sastavljenu od zatvorenika koja bi se u utakmici revijalnog tona suprotstavila čuvarima.

ZATVORSKI KRUG / The Longest Yard

"Zatvorski krug" remake je istoimenog filma iz 1974. Roberta Aldricha u kojoj je centralna figura bio Burt Reynolds. Ekipa koja je okupljena za ovaj film prilično raznolika – našlo se tu mjesta za Adama Sandlera, stand-up komičara Chrisa Rocka, rappera Nellyja, wannabe ultimate fightera Boba Sappa, i istog onog, samo ostarjelog Burta Reynoldsa. Da se na popisu nađe i pokoji glumac pobrinuli su se James Cromwell i William Fichtner, a dužnost ravnatelja ovog šarolikog društva obavio je Peter Segal ("Anger Management", "Naked gun 33 1/3").

Prva prepreka na koju sam naišao kod ovog filma i prije nego sam ga pogledao odaziva se na ime Adam Sandler. Zaista rijetko na velikom ekranu naiđe pojava koja kod mene izazove tako iritirajući efekt kao dotični. Nije da je jedini takav, a bome ni najgori (nek se zna, jedan koji spada u kategoriju gorih također se pojavljuje u ovom filmu, srećom, prilično kratko – Rob Schneider), ali nije ni pretjerano daleko. Nemalo sam se stoga začudio kad sam odgledao film i bio gotovo pa zadovoljan viđenim.

Naravno, naglasak je bio na riječi 'gotovo' jer je "Zatvorski krug" pun rupa, kako u scenariju, tako i kod glumačke postave, koja većim dijelom to i nije. Dakle, daleko od toga da ovdje govorimo o dobrom filmu, ali za očekivanja koja sam si prethodno postavio, ipak moram priznati kako se radi u najgoru (ili možda najbolju, ovisi kako na to gledate) ruku o gledljivom filmu.

S negativne strane, tu ima svega, ponajprije gomile stereotipa i predvidljivih situacija, počevši od načina na koji se pojedinci ipak pridružuju Creweovoj ekipi ili vječno ponavljajućeg prelamanja odluka u ključnim trenucima, kojih ima na svakom koraku. Ono što međutim čudi je prilično suzdržani, da ne kažem normalni Sandler, koji izuzev uvodne sekvence gotovo ničim ne odaje da se zaista radi o Adamu Sandleru na kojeg smo navikli, i tako potencijalno najveću manu ovog filma pretvara gotovo u vrlinu. Još jednom, naglasak na 'gotovo'.

Da nije bilo nekih sitnih detalja, poput pojave spomenutog Schneidera ili forsiranja nekih šala (čuvar nakljukan estrogenom, koji se pojavljuje takav barem triput previše), filmu bih bez previše pametovanja zalijepio trojku. Ovako, pola kokice dolje. Nikad nisam pomislio da ću reći nešto ovakvo, ali šteta neuobičajno dobrog Sandlera.