Komentar: Delboy 04.05.2006.

Re: O ZA OSVETU / V For Vendetta
>>"Kao prvo, svaka čast na ocjeni."

Htio sam reći recenziji. Moj bed.
Komentar: Delboy 04.05.2006.

Re: O ZA OSVETU / V For Vendetta
Meni je cak drago sto nije 5 kokica. Svi su toliko nahvalili film da sam ocekivala klasik koji ce se pamtiti vjecno. Lose je ocekivati jer sam se lagano razocarala. Film je mozda tehnicki savrsen ali me nije dojmio na onoj drugoj razini, emocijonalnoj. Inace, maska mi je presavrsena. Tocno mi ocrtava emocije i karakter V-ja.
Komentar: Ravenlea 04.05.2006.

Re: O ZA OSVETU / V For Vendetta
Zar je trebao biti emocionalan? Mislim... Žanr je Akcijski / SF.
Komentar: Delboy 04.05.2006.

Re: O ZA OSVETU / V For Vendetta
>>"Zar je trebao biti emocionalan? Mislim... Žanr je Akcijski / SF. "

Da, je...jer je priča tak koncipirana.
Komentar: Dragonrage 04.05.2006.

Re: O ZA OSVETU / V For Vendetta
Pod emocijonalno ne mislim samo na to da sam se osjecala razdragano i zaljubljeno nakon filma vec da sam se osjecala - bilo kako. Ponavljam, film je kvalitetan ali ono sto mi stavlja neke druge (nekvalitetnije) filmove ispred njega je to sto su uspjeli potaknuti neke dublje emocije kod mene. Bile pozitivne ili negativne.
Komentar: Ravenlea 05.05.2006.

Re: O ZA OSVETU / V For Vendetta
slazem se gotovo sa svim iznesenim u recenziji i, zapravo me cudi da netko tko nije jos procitao strip predlozak, dolazi do istih zakljucaka kao i poklonici samog stripa. v for vendetta je dobro prenesen u danasnje vrijeme koje se dosta razlikuje od britanije prije 20-ak godina kada je moore poceo pisati ovaj strip. film odlicno prati radnju stripa, ne ispustajuci pojedine detalje koji su vazni da bi se na kraju ispravno protumacilo v-jevo djelovanje. neki detalji su doslovno preuzeti iz stripa, a neki su fino promaknuti u drugaciji (filmski) medij. ima, naravno, i nekoliko rupa ili propusta kao sto je izbacena scena v-jevog vrta s ruzama, a ima i nekih nepotrebnih komercijalnih upadica - poput pretjeranih flashbackova kojima se, sigurno, htjelo postici da publika lakse poveze uzrocno-posljedicni niz u prici. sve u svemu, dojam je kako je ovo najozbiljnija ekranizacija jednog mooreovog dijela do sada; drago mi je da su brat i seka wachowski opet u formi, te se potpuno slazem s ocijenom od 4 kokice.
Komentar: zveles 24.05.2006.

Re: O ZA OSVETU / V For Vendetta
Film je prenapuhano (od strane kritike) sranje.

1/5.
Komentar: jeannot_moore 20.07.2007.

Recenzija: O ZA OSVETU / V For Vendetta

Recenzija: O ZA OSVETU / V For Vendetta O ZA OSVETU
(V For Vendetta)

Tajanstveni V, lik nepoznate prošlosti, sa krinkom Guyja Fawkesa i ciljem da sruši postojeću vlast, izbavi mladu Evey Hammond iz ruku vladinih službenika, nakon čega se ona počinje zanimati za njegovu prošlost i motive. Istovremeno, vlastodršci pokreću masovnu potjeru za V-jem kako bi osujetili njegove namjere - naime, V namjerava raznijeti zgradu Parlamenta točno na dan na koji je to davnih dana pokušao i sam Fawkes…

O ZA OSVETU / V For Vendetta

Nakon upropaštavanja prvog "Matrixa" bespotrebnim nastavcima, braća Wachowski vratili su se na veliku scenu adaptacijom stripa Alana Moorea, imaginarnim svijetom u budućnosti u kojem je Velika Britanija više nalik nacističkoj Njemačkoj, u kojoj se vlada strahom, a pojedinci nestaju bez traga. Međutim, imaginaran koliko god da jest u svojoj premisi, film je ujedno i žestoko pljuvanje po mnogim stvarima koji izazivaju kontroverzu u stvarnom, današnjem svijetu.

Količina stvari koje su braća u filmu okrznuli naprosto je zadivljujuća. Kao prvo, hračak u oko odletio je u pravcu SAD-a. Zatim, masovni su mediji prikazani upravo onakvima kakvi jesu – s žestokom tendencijom da ispiru mozak, manipuliraju informacijama i besramno lažu, a naravno, tek su lutka na koncu državnog aparata. Istog onog državnog aparata koji zatire bilo kakav pokušaj otpora, koji ne priznaje ništa doli načina na koji isključivo njima odgovara i koji preko masovnih ubojstava u vlastitoj režiji prelazi kao preko najnormalnije, pa čak i poželjne pojave.

Manje istaknuti, ali nimalo slabiji su dijelovi u kojima su se autori pozabavili također gorućim problemima – pedofiliji prisutnoj kod svećenstva, netoleranciji prema homoseksualnošću i još većoj netoleranciji prema islamu. Kako sam hendikepiran činjenicom da Mooreov predložak nisam čitao, ne mogu reći idu li te silne pohvale na njegov račun ili pak onaj braće Wachowski, ali kako bilo potonjima ide najmanje pohvala za u scenarij izvrsno pretočenu priču.

Da ne ispadne kako je u film dobar isključivo zbog odličnih paralela sa sadašnjošću i političkom situacijom, spomenuti treba i dvojac John Hurt-Stephen Rea. Prvi je monstruozno hladan birokrat koji će učiniti sve kako bi bilo po njegovu, a da pritom neće oklijevati žrtvovati čak ni najbliže suradnike, a drugi - još bolji - naoko tek još jedan borac protiv vjetrenjača, ali hladnokrvan i odlučan službenik kojeg u pokušajima da dođe do istine neće zaustaviti ni netko kalibra ovog ranije spomenutog. Uglavnom, obojici palčevi gore. I to prilično visoko.

Jesam li nešto izostavio? Jesam, brutalnu i majstorski režiranu posljednju akcijsku scenu obračuna V-ja sa brojčano višestruko nadmoćnim neprijateljem. Međutim, i bez nje se bez sumnje radi o iznimnom socijalnom komentaru upakiranom u podjednako impresivan akcijski film. Alan Moore nakon ovoga može komotno vratiti svoje ime na špice filmova koji se koriste njegovim radom kao polaznom točkom.