93 min
2005.
Good Night, and Good Luck.

Recenzija: LAKU NOĆ, I SRETNO / Good Night, and Good Luck.

Recenzija: LAKU NOĆ, I SRETNO / Good Night, and Good Luck. LAKU NOĆ, I SRETNO
(Good Night, and Good Luck.)

Edward R. Murrow, reporter američke televizijske kuće CBS, sukobio se tokom prve polovice pedesetih godina sa kontroverznim senatorom Josephom McCarthyjem, čovjekom koji se uglavnom bavio antikomunističkom propagandom.

LAKU NOĆ, I SRETNO / Good Night, and Good Luck.

Nakon svog redateljskog prvijenca, "Ispovijesti opasnog uma", u kojima se bavio životom televizijske ličnosti Chucka Barrisa, koji je navodno u slobodno vrijeme bio plaćeni ubojica na platnom spisku američke CIA-e, George Clooney je kao svoj drugi projekt odabrao prikaz rušenja jednog od najkontroverznijih senatora uopće, Josepha McCarthyja iz perspektive Edwarda Murrowa, reportera koji je svoj obol tom rušenju dao prilozima o senatoru u svom showu "See it now".

Da se ne radi o čisto gotovo-pa-dokumentarnom prikazu, po filmu su razbacani i tragovi nečega što bi se moglo nazvati osobnim odnosima pojedinaca uvučenih u čitavu priču, dakle Murrowljevih najbližih suradnika, nadređenih i podređenih – tajna veza dvoje zaposlenika, odnos Murrowa i producenta Freda Friendlyja, šef koji naoko nevoljko, ali odlučno podržava čitavu situaciju, reakcije jednog člana na negativne kritike od strane jednog kolumnista – koji svoju nezahvalnu zadaću, koja je takva poradi koncepcije filma, obavljaju besprijekorno.

Radi se ovdje o prilično dobrom filmu, dosta boljem negoli sam očekivao da bude nakon teško podnošljivog i dosadnog Clooneyjeva prvijenca. Fino napisan i fino glumljen, ima ono nešto što ga odvaja od nekakvog prosjeka. Doduše, ipak ne u nekoj većoj mjeri, ali palac gore za Clooneyja, ne toliko radi samog filma koliko zbog napretka koji je napravio kao redatelj u samo dva filma.