Osnovni porblem filma jest što niti nakon gledanja nije jasno kome je isti namijenjen, jer sve viđeno ne korespondira s publikom. Kompletan interijer je vjerno prenesen level design iz same igre, oružja koja se pojavljuju u filmu, također su vjerne replike onih iz igre, a i sam glavni lik Sarge, dosta je dobro pogođen odabirom The Rocka za tu ulogu (mada je Sarge u prijašnjim nastavcima Dooma, kao i srodnika mu iz Quake serijala, rađen po liku nenadmašne ikone brutalnosti, Arnolda Schwarzeneggera). No kad bazu na Marsu koja je isprepletena mračnim i klaustofobičnim uskim hodnicima kroz koje vrebaju raznorazni monsteri, utrpate u računalnu igru, onda to ima smisla, jer nedostatak kvalitetne priče nadomještate aktivnim učešćem u priči. Vi ste marinac koji s oružjem u ruci pucate u sve što diše, sve dok ne pređete level. Na sljedećem, također, sve dok ne skončate igru. Takav koncept pak uprizoriti u filmu, gdje ste tek nijemi promatrač sumanute akcije i napucavanja, nema apsolutno nikakvoga smisla.
Ono što je najgore, film Doom nije u stanju ostaviti dubljeg traga čak niti na gamerima. Moram naglasiti da sam igrajući igru Doom 3 (po kojem je ako još niste shvatili, film Doom i rađen) u dva navrata morao stitnuti pauzu, upaliti sva svjetla u stanu, i otići se umiti, jer je količina tjeskobne atmosfere dovela do toga da su mi na trenutak popustili živci. U filmu nema ni tračka atmosfere iz igre, a sve što će fanovi igraćeg serijala doživjeti, jest simpatična petominutna šetnja iz prvog lica u kojemu lik po imenu Reaper hoda hodnicima, ubija monstere repetirajući machinegun, krećući se identično kao lik u računalnoj igri.
Film Doom je za igrače Dooma korak unazad jer za razliku od igre, u filmu ne postoji nikakva interakcija s pričom, pa čak niti mogućnost uživljavanja u glavni lik. Za prosječnog gledatelja pak, ovo je film koji zbunjuje počevši od svog naslova pa do posljednje scene. Zbunjujuće mračno horror akcijsko iskustvo čijih je 108 minuta moglo komotno stati u dva dulja foršpana od 10 minuta. Besmislen film sa nedokučivim razlogom još jednog ekraniziranja medija koji nikako ne može opstati na filmskoj vrpci. |