salzem se sa ocjenom i recenzijom........stvarno dobra zabava i veliki plus za del tora!
Komentar: insp.Lohmann 30.09.2008.

Trenutno niste ulogirani pa ne mo緀te ni dodavati komentare
Recenzija: HELLBOY II: ZLATNA VOJSKA / Hellboy II: The Golden Army

Recenzija: HELLBOY II: ZLATNA VOJSKA / Hellboy II: The Golden Army HELLBOY II: ZLATNA VOJSKA
(Hellboy II: The Golden Army)

Hellboy je pun mana, bahat je i samodopadljiv, ljubomoran i zavidan, opija se pivom i pu筰 kubanske cigare, karakterno se po ni鑕mu ne izdvaja od prosje鑞og stanovnika planete, no 箃o drugo i o鑕kivati od samog Sotoninog krvnog nasljednika. No usprkos svim njegovim manama, on je sirova snaga bez trunke straha i sre鎜m, na na筼j je strani.
HELLBOY II: ZLATNA VOJSKA / Hellboy II: The Golden Army

Na snazi je dugogodi筺je primirje izme饀 ljudske rase i podzemne civilizacije kojim vlada kralj Balor. Neko davno, Balor je pobijedio u dugogodi筺jem ratu i to zahvaljuju鎖 nepobjedivoj mehano-robotskoj zlatnoj vojsci kojom je Balor upravljao zlatnom krunom sa鑙njenom iz tri dijela. Vojska je po primirju uspavana na nepoznatoj lokaciji, dijelovi krune su rastavljeni i razdvojeni, i ni箃a nije prijetilo miru dok se na scenu nije vratio princ Nuada, sin kralja Balora koji je nezadovoljan sklopljenim primirjem svom narodu u bijesu okrenuo le餫. Sa 緀ljom da dovr筰 nedovr筫ni posao svog oca kojeg smatra meku筩em, Nuada kre鎒 u pronala緀nje dijelova krune i pri tome ne bira sredstva ni 緍tve, a jedini tko mu staje na put je tajna vladina agencija za paranormalno za koju radi homodemonicus crvene ko緀; Hellboy i njegova djevojka, pyrokineti鑞a agentica Liz Sherman.
Odmah po svr筫tku zbrajanja utr筴a prvog Hellboya, del Toro je dobio zeleno svjetlo za snimanje nastavka ovog neobi鑞og super heroja. Iako je studio ra鑥nao s ve鎜m zaradom od ostvarenih 60 milijuna USD, kritike su bile vi筫 nego sklone ovom filmu 箃o je svakako stvorilo vjetar u le餫 za rad na nastavku. Europejcima je mo綿a za鑥dan uspjeh ove strip ekranizacije jer Hellboy je sve samo ne tipi鑑n super heroj. Iako nema planetarnu popularnost Supermana, Spidermana, Batmana ili Hulka, Hellboy ima karizmu koja nadma箄je sve spomenute junake 箃o ga 鑙ni neodoljivim objektom obo綼vanja. Tako u nastavku i dalje u緄vamo u naslovnoj ulozi Rona Perlmana, a vi筫 su prostora dobili i njegovi sudruzi Liz Sherman (Selma Blair) i icthyo-sapiens Abe (Doug Jones). Mehano nacist Kroenen iz prvog nastavka vi筫 nego uspje筺o zamijenjen je novim likom germanskog porijekla; tu je Johann Kraus, novi agent koji je izgubiv筰 fizi鑛o tijelo nastavio egzistirati kao ektoplazma.

Vidljivo je kako je del Toro na nastavku raspolagao s ve鎖m bud緀tom, vjerujem i stoga jer je zahvaljuju鎖 Panovom labirintu u ku鎢 donio nominaciju za Oscara. Tako kao i u ostalim njegovim filmovima, i u Hellboyu svjedo鑙mo uporabi napredne animatronike koja sve fantasti鑞e prizore podi緀 iznad do sad znane granice hiper realizma. Uz neznatno kombiniranje ra鑥nalnom animacijom, del Toro nam nudi 3D lutke prirodnih i fluidnih kretnji 鑙me sve do sad vi餰ne filmske efekte, uklju鑥ju鎖 one iz LOTR-a i SW serijala, jednostavno mete pod tepih filmske animacije i trika. Ponajprije zahvaljuju鎖 tome, Hellboy 2 je vizualna bombonjera, koja isporu鑥je naramak drskog humora omiljenog nam Sotonina sina s krunicom oko ruke. Akcijske scene su efektne, nisu preduga鑛e i naporne kakvima se znaju u鑙niti u filmovima sli鑞og tipa. Uz nekoliko nelogi鑞ih rje筫nja zamr筫nih odnosa u pri鑙, a koje idu na teret scenarista, op鎖 dojam filma je iznimna zabava visoke estetske kakvo鎒 koju se mo緀 bez ve鎒g zadr筴e preporu鑙ti svakome.

Iz nekoliko dijaloga daje se nazrijeti kako 鎒mo se u dogledno vrijeme jo jednom podru緄ti s "crvenim". Kad 鎒 to biti, te筴o je re鎖, jer Guillermo del Toro upravo radi na ekranizaciji Tolkienova Hobita. No kad god bilo, jedva 鑕kamo.
« povratak Zoran 甿iri