Re: ZACK I MIRI SNIMAJU PORNIĆ / Zack and Miri Make a Porno
Znam da ću zvučati kao žanot mur ali koja je ovo debilana od filma - ne da ne zaslužuje kokicu nego ne zaslužuje niti recenziju. Splundge!
Komentar: Stavko 17.06.2011.

Recenzija: ZACK I MIRI SNIMAJU PORNIĆ / Zack and Miri Make a Porno

Recenzija: ZACK I MIRI SNIMAJU PORNIĆ / Zack and Miri Make a Porno ZACK I MIRI SNIMAJU PORNIĆ
(Zack and Miri Make a Porno)

Dugogodišnji prijatelji i cimeri Zack i Miri, ne pretjerano sposobni racionalno potrošiti zarađen novac, nađu se u nezavidnoj situaciji kada ostanu bez sredstava za pokrivanje životnih troškova. Bez vode, struje i grijanja te gotovo neizbježnim izbacivanjem iz stana perspektiva im, gotovo je suvišno i reći, nije baš blistava. Od opcija koje su im na raspolaganju njihov konačni izbor pada na jednu prilično neobičnu...

ZACK I MIRI SNIMAJU PORNIĆ / Zack and Miri Make a Porno

Dvije godine nakon povratka u tzv. View Askewniverse sa "Clerks II" Kevin Smith okrenuo se trenutno jednom od popularnijih faca u mainstream komediji, pulenu Judda Apatowa ("The 40 Year Old Virgin", "Knocked Up") Sethu Rogenu. Upario ga je sa svestranom Elizabeth Banks (Raimijeva Spiderman franšiza, gostujuća rola u serijalu "Stažist", Laura Bush iz Stoneovog "W.") te im dao nezahvalan zadatak - da snime pornić.

Gotovo uvijek je sa Smithovim filmovima slučaj da što su skuplji to su lošiji. "Zack i Miri" jedan su od Smithovih teškaša, težak 24 milijuna dolara i dosad relativno ustaljena putanja kvalitete manje-više se nastavila. Iako solidan, film ipak spada u donji dom Smithove filmografije. Kako zbog izričaja koji je, kao i pojedine scene, na mjestima sam sebi svrha, tako i zbog neizbježnog osjećaja da nekim scenama naprosto nedostaje rečenica do dvije da upotpune dojam. Kako Smith i nije bog zna kakav redatelj, već prvenstveno majstor verbalnog izričaja, šupljikavost u segmentu u kojem je inače najjači nipošto nije dobar znak.

Konačni dojam ipak je nešto bolji nego bi se moglo zaključiti čitajući prethodni pasus. Dijalog je usprkos povremenim zastojima i dalje prepoznatljiv, standardno krcat verbalnom gimnastikom i referencama na sedmu umjetnost, razvoj radnje iako šabloniziran i predvidljiv više no dovoljno pitak, a film u cjelosti dovoljno kratak da se toj šabloni i predvidljivosti progleda kroz prste. A Rogenovi će poklonici, među kojima osobno baš i nisam, doći na svoje. U konačnici se drugačiji pristup u odnosu na autorov dosad najbolji film, više no odlični "Chasing Amy", nije pokazao toliko dobitnim. Dok u spomenutom nakon otkrivanja karata i izgovaranja 'volim te' pravi film tek počinje, Zack i Miri su gotovo na kraju svog filmskog puta.