Jedino 箃o meni Gyllenhaal nije ba ne箃o legao. Na trenutke djeluje retardirano a na trenutke genijalno.
Komentar: Dar 20.06.2010.

Trenutno niste ulogirani pa ne mo緀te ni dodavati komentare
Recenzija: PRINC PERZIJE: PIJESAK VREMENA / Prince of Persia: The Sands of Time

Recenzija: PRINC PERZIJE: PIJESAK VREMENA / Prince of Persia: The Sands of Time PRINC PERZIJE: PIJESAK VREMENA
(Prince of Persia: The Sands of Time)

Predvo餰ni kraljevim sinovima i bratom, Perzijanci napadnu drevni grad Alamut ne bi li se osvetili za njihovu prodaju oru緅a perzijskim neprijateljima. Na proslavu pobjede stigne i sam kralj te biva ubijen, a sumnja pada na posvojenog sina Dastana. On uz pomo alamutske princeze Tamine bje緄 iz grada ne znaju鎖 da nosi vrijedan artefakt, bode koji je davnih dana bio dar bogova ljudima, a za koji postaje o鑙to kako je bio pravi cilj napada na grad.

PRINC PERZIJE: PIJESAK VREMENA / Prince of Persia: The Sands of Time

Bombasti鑞o najavljivan kao novi hit ekipe koja je pred sedam godina slo緄la prve "Pirate s Kariba" (a povezuju ih tek Bruckheimerovo ime i Disneyjeva kapa pod kojom su nastali), "Princ Perzije" je ekranizacija istoimenog serijala ra鑥nalnih igara koji se prote緀 od 1989. godine pa do dana筺jih dana, na 鑕lu sa redateljem raznovrsne pozadine, Mikeom Newellom.

Odrediti film kao neobaveznu ljetnu zabavu nezahvalno je otprilike koliko i opravdano. U startu vam je prakti鑛i re鑕no da ostavite mozak, ukoliko istim raspola緀te, na ulazu u kino dvoranu, sjednete u ugodno klimatiziranu prostoriju i naredna dva sata u緄vate u pokretnim sli鑙cama. Doti鑞o uzmete u obzir, pone箃o negoduju鎖 jer volite da vam film barem minimalno po筴aklje sive stanice, ali se ipak prepustite struji. U nadmo鎛o velikom broju slu鑑jeva po綼lite utro筫no vrijeme i proklinjete 鑙tav koncept neobaveznog zabavljanja, k tome i ljeti, sve鑑no si obe鎍vaju鎖 'nikad vi筫', ali se svako toliko na repertoaru pojavi film koji prekine taj niz, film nakon kojeg i vama do餰 u glavu kako ima u svemu tome nekog vraga. Poga餫te, Princ Perzije spada u rijetku skupinu potonjih.

Film naravno nije bez mana, prvenstveno kod o鑙to neizbje緉o aljkave ekspozicije ali i osje鎍ja kako je par mesnatijih minuta ostalo na podu monta緉e sobe, izba鑕nih nau箃rb 箃o br緀g prijelaza iz jednog skakanja po zidu do drugog, od utrke nojeva do dvoboja sa ubojitim kultom, od pje硅ane oluje do potencijalnog kraja svijeta. Vremena za predah gotovo da nema, 箃o ne bi bio toliko lo pristup da na trenutke ne odaje kako se radnja ba i ne odvija nekakvim prirodnim tokom, ve onako kako mora jer se odre餰ne to鑛e moraju pro鎖 i privesti kraju.

S pozitivne strane tu je uvijek simpati鑑n Gyllenhaal sa zadovoljavaju鎜m pratnjom, izuzev mo綿a u Kingsleyjevu slu鑑ju na kojem je jasno kao dan da posao odra饀je sa stotim dijelom svojih mogu鎛osti. S druge strane Molina dojam svog lika, koji 鑙tavo vrijeme balansira izme饀 zabavnog i iritantnog, redovito okre鎒 na stranu ovog prvog. Tako餰r, kemija izme饀 Gyllenhaala i Artertnove je dovoljno uvjerljiva, vizualna strana zadovoljavaju鎍, a glazbena podloga adekvatna u tolikoj mjeri da 鎒te se uhvatiti kako ju pjevu筰te na putu ku鎖, ali i toliko generi鑛a da o njoj dan kasnije pojma ne鎒te imati. Niti 鎒 vas biti briga, kad smo ve kod toga.

Svoju je svrhu, za razliku od ve鎖ne sli鑞ih, film bez sumnje ispunio. Zabavio je usprkos (o鑕kivanim) nedostacima i rijetko je, ako uop鎒, vrije餫o svojom (tako餰r o鑕kivanom) glupo规u. A i nije imao taj problem da ne zna oko koga se sve to skupa vrti, 箃o je ne箃o 鑙me se ne mogu pohvaliti svi trenutno aktualni filmovi.

« povratak Luka Vukasovi