|
|
14.04.2016.
James Cameron tvrdi, kako prenosi Variety da se sljedeći put opet vidimo na Pandori...
» opširnije
|
|
|
27.03.2016.
Mislili ste da znate sve o Istrebljivaču? Možda ste i u pravu ali zašto to ne provjeriti i u našoj novoj kolumni ?
» opširnije
|
|
|
18.03.2016.
Smijenjen Dejan Šoša. Ne znam kojim nemuštim objašnjenjem. Ovi drugi su bili izrazito naklonjeni Bankarskom sektoru (ma što god to značilo), pa vođen istom logikom, usudio bih se reći da je Šoša bio proruski mućak - i teški Putinovac. Sa svim onim sovjetskim filmovima, mora da je i sam Obama lupio šakom po stolu, toliko jako da se sam Most zatresao: "Pa dobro, dokle će to tako????"I eto napokon ode. Ta treba otvoriti mjesto još kojoj turskoj seriji, realityju ili još jednim najboljim glasnicama Hrvatske...Razmišljao sam dugo da li je ovo filmska vijest...
» opširnije
|
|
|
11.03.2016.
Za sve nas koji smo odrastali u bivšoj Jugi on je bio prvenstveno Prle – iz Otpisanih i Povratka Otpisanih i uopće nije smetalo što je radi „švaleraja“ ražalovan u konjovodca, a ozbiljni Tihi je postao časnik. Još je manje bilo važno što za sve vrijeme okupacije Beograda ukupan učinak ilegalaca do borbi za oslobođenje grada je bio cca jedan ranjeni ili ubijeni njemački podoficir, kakav siroti Feldwebel (narednik), ma tko je mario za to, makar u nekoj paralelnoj stvarnosti, Prle, Tihi, Joca i Mrki bili su naši junaci.
» opširnije
|
|
|
07.03.2016.
Na prvu loptu činilo se kao dobra vijest - CRITERION UK što znači da napokon dobivamo Criterion izdanja kodirana za našu regiju, a bez da ih moramo ripati ili imati multiregion playere...
» opširnije
|
|
|
01.03.2016.
Čini se da je bilo pitanje svih pitanja hoće li ga Leo dobiti? Evo da vas odmah utješimo, dobio ga je. Osobno, još mi je značajnije da ga doma nosi i maestro Morricone, mada, kao i u Leovom slučaju, zasigurno ga je trebao dobiti prije, jer score Hateful 8 nije ni blizu nekim njegovim radovima, od kojih neki, pak, nisu ni bili nominirani. No, tako je to s Oscarima, pobjednici su sretni što su ga zakaparirali, gubitnici znaju sve o tome kako su oni zapravo nebitni, a svi se ipak vole nacrtati tamo te večeri...
» opširnije
|
|
|
01.03.2016.
Imao je karakterističnu facu koja se odmah prepoznavala, jer smo ga viđali u brojnim filmovima (ostvario je preko dvije stotine filmskih i tv nastupa), ali ipak je najpamtljiviji ostao kao Dragline - Tegljač, boss u zatvoru i vođa chain ganga koji se sukobi ali i sprijatelji s Cool hand Lukeom. Nepunu godinu dana po smrti (četvrte) supruge i George Kennedy zaklopio je oči.
» opširnije
|
|
|
24.02.2016.
Nova BBC-eva 6 dijeljna serija jednosatnih epizoda, a ako je suditi prema do sad viđenom, baš kao i superserijama Dečko, Dama, Kralj, Špijun i Smileyevi ljudi, to bi se moglo definitivno iskristalizirati kao optimalan format za ekranizaciju jednog predloška Johna le Carrea.
» opširnije
|
|
|
22.02.2016.
Kad su svojedobno majstori s ondašnjeg JRT-a u subotu između 18 i 19h pustili Leptiricu bio je to šok. Nepoznati film takve tematike u doba prije crtića u 19:15. Uhvatiti je tada bila je prava sreća - jer reprize, naravno, više nije bilo...
» opširnije
|
|
|
21.02.2016.
Zašto ova vijest na Popcornu? Mogao bi reći radi imena ruže, naravno, mogao bih spomenuti njegovu pojavu u Antoninijevoj Noći, ali razlog leži negdje sasvim drugdje: Umberto Eco je takvo ime da bi me bilo stid da ne spomenem njegov odlazak.
» opširnije
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IZVJEŠTAJ S NOVINSKIH KONFERENCIJA I DOGAĐANJA ODRŽANIH 25. SRPNJA 2009. U PULSKOM CIRCOLU (26.07.2009. 13:43) |
Izdvajamo: Predstavio se Vyacheslav Krikunov // Ljubavni život domobrana – konačno gorko-slatko i iz naše kuhinje // Filmovi u nastanku garantiraju bogat program u 2010. // Zaključci Hrvatskog filmskog fokusa: Koprodukcije, samokritičnost i inzistiranje na kvaliteti. // Glavne nagrade Metastazama, Crncima i Kenjcu // 57. izdanje s retrospektivom i gostovanjem Giuseppea Tornatorea |
|
| | | |
Vrlo intenzivno jutro 25.7. 2009. u Circolu započelo je predstavljanjem ruskog glumca Vyacheslava Krikunova, protagonista i debitanta u Zarobljeniku u kojem glumi ruskog zapovjednika Rubahina. S obzirom na vrlo plodnu prošlu filmsku godinu u Rusiji, sa čak 150, uglavnom državno financiranih filmova, Krikunov očito neće morati strahovati za nove uloge jer već snima dva nova filma, također povijesne tematike. Prvi o ruskoj povijesti krajem 19. i početkom 20 stoljeća, a drugi o 1945. što ukazuje na svojevrstan zaokret jer se u posljednje vrijeme ruska kinematografija najčešće bavila suvremenom temom rusko –čečenskog rata.
Novinarima se potom predstavila i posljednja filmska ekipa, ona filma Ljubavni život domobrana. Inspiraciju za ovu slatko-gorku komediju u kojoj švejkovski tip gubitnika dobije priliku da nešto promijeni u svom životu, redatelj i scenarist Pavao Marinković crpio je iz vlastita života i stvarnih događaja iz jednog fitnes kluba, ali je pišući već imao na umu glumački par Nenada Cvetka i Dijanu Vidušin. „U Hrvatskoj u kojoj ima samo 250 glumaca, grehota je ne pisati za glumce.“ Očigledno se radi o dobrom receptu jer je Dijani Vidušin za nju dodijeljena ovogodišnja Zlatna Arena. Kino publika će još morati pričekati na ovaj film koji, kao i mnogi koristi deromantiziranu scenografiju Zagreba, jer je još u fazi postprodukcije.
Da će i sljedeća Arena biti bogata zanimljivim filmovima, i obilježena koprodukcijama, novinari su se mogli uvjeriti na projekciji Filmova u nastanku te nas sigurno očekuje 6 igranih i 1 animirani film. Gledat ćemo tako Neka ostane među nama Rajka Grlića, zagrebačku priču o preljubu „… koju treba pogledati prije nego se ponovno prevari voljenu osobu.“ stoji u najavi. U borbi za Zlatne arene pridružit će mu se i njegov nekadašnji student Danilo Šerbedžija sa 72 dana, zatim hrvatsko francuska koprodukcija Raj na zemlji Ognjena Sviličića o bračnom paru turista koji slijedom čudnih događaja rješavaju svoj odnos, potom Bella Biondina Danijela Marušića, svojevrsna prerada Romea i Julije smještena u Split u vrijeme fašističke okupacije gdje se Zrinka Cvitešić zaljubljuje u talijanskog vojnika. Očekuje nas i jedan ženski omnibus, Neke druge priče, 5 redateljica iz država bivše Jugoslavije koje prikazuju problem majčinstva i rađanja u bivšim republikama, te jedan futuristički film Nevia Marasovića Show must go on, koji je od diplomskog rada prerastao u dugometražni igrani film o događajima u jednom hrvatskom reality showu, 7 godina nakon ulaska Hrvatske u Europsku Uniju kada izbija treći svjetski rat, ali producenti showa zbog visoke gledanosti odluče to zatajiti «ukućanima». I na kraju, novost će sigurno biti i prvi hrvatski dugometražni animirani film u posljednjih 20 godina, Duga Joška Marušića snimljena po noveli Dinka Šimunovića. Da bi lista mogla biti i duža dao je naslutiti Nikša Sviličić, ravnatelj HAVC-a koji je najavio 8 filmova koji trebaju započeti sa snimanjem (Lea i Darija - Dječje carstvo Branka Ivande, Caruso Lordana Zafranovića, Majka asfalta Dalibora Matanića, Šuma summarum Ivana Gorana Viteza, Kotlovina Tomislava Radića, Čovjek kojeg je pojelo more Hrvoja Hribara, Visoka modna napetost Filipa Šovagovića, Prevoditeljica Biljane Čakić Veselič, Koko i duhovi Danijela Kušana, Djeca jeseni Mladena Dizdara i Duh babe Ilonke Tomislava Žaje) dok se za preostalih 8 još čeka zatvaranje financijske konstrukcije.
Održan je i najavljeni Okrugli stol Hrvatskog filmskog fokusa na kojem su selektori međunarodnih festivala, strani novinari i kritičari umjetničkom ravnatelju Zlatku Vidačkoviću i novinarima iznijeli svoje dojmove o ovogodišnjoj hrvatskoj produkciji. Iako vrlo različitih stavova i stupnja poznavanja hrvatske kinematografije, Fokusovci su oko jednog bili složni, u „fokusu“ su im ostali Crnci, Kenjac i Metastaze, te će vjerojatno putovati na Festival u Novi Sad i u Bitolu, dok ravnatelj festivala istočnoeuropskog filma u Cottbusu, Roland Rust nije želio otkriti svoje favorite. Iako su gotovo svi bili impresionirani količinom filmova za jednu tako malu zemlju i oduševljeni festivalom i organizacijom, neki Fokusovci su pokušali dati smjernice za budućnost. Tako je Ronald Bergan, kritičar londonskog lista The Guardian upozorio na potrebu samokritičnosti i inzistirati na kvaliteti i uvođenju stranih članova ocjenjivačkog suda, a Roberto Olla, izvršni direktor Euroimagesa istaknuo prednost koprodukcija na našim prostorima koji ipak djelomično dijele kulturu i jezik.
S mišljenjem stranih gostiju djelomično se složio i Ocjenjivački sud Festivala, ali i mladi filmofili. I jedni i drugi su kao najbolji film u nacionalnom natjecateljskom programu proglasili Metstaze redatelja Branka Schmidta i producenta Stanislava Babića. Ocjenjivački sud je iz Metastaza nagradio još i Renea Bitorajca za najbolju mušku ulogu te Jasnu Rossini za masku. Tandem Zvonimir Jurić – Goran Dević dobio je nagradu za najbolju režiju za film Crnci, njihov glumac Nikša Butijer je nagrađen za najbolju sporednu mušku ulogu, a Dubravka Premar za ton. Kenjac Antonia Nuića je dobio nagradu za najbolji scenarij, kameru i glazbu, a filmu je pripao i Oktavijan Hrvatskog društva filmskih kritičara za najbolji dugometražni igrani film. Pulska publika je kao i obično bila drugačijeg mišljenja i najviše joj se svidjela romantična komedija Vjerujem u anđele Nikše Sviličića.
Sa svečanom dodjelom nagrada završava i 56. izdanje, a da će se sljedeće iščekivati s nestrpljenjem potvrdio je umjetnički ravnatelj Zlatko Vidačković najavivši za 57. izdanje Festivala igranog filma u Puli retrospektivu filmova talijanskog redatelja Giuseppea Tornatorea i njegovo gostovanje. |
|
| | | |
|
|
| Dianne Wiest, 28.03.1948. |
|
| Peter Ustinov, 28.03.2004. |
|
|
|
|
|